Privacy verklaring

zondag 3 december 2006

Kraanvogels

Afgelopen woensdag hoorde we opeens een geluid wat ons niet bekend voor kwam. Michiel meende eerst ganzen te horen maar die maken een ander geluid. Hij nam me mee naar buiten en wees ophoog. Daar kwam een grote sliert kraanvogels over gevlogen die een enorm lawaai maakte.
Ik snel naar binnen om mijn camera te halen en jahoor ... batterijen leeg. Nu zorg ik altijd dat het andere stel batterijen is opgeladen, dus die kon ik er snel indoen. Gelukkig maakte de kraanvogels een bocht zodat ik nog net 1 foto kon maken voor ze uit het zicht verdwenen waren.



 Ik heb een stukje uit de foto dichterbij gehaald zodat je kunt zien dat het kraanvogels zijn, het is niet helemaal scherp maar het is wel te zien.


Mijn werkjes voor de pay it forward had ik ook al even af maar ik moest wachten totdat iedereen hem ontvangen had voor ik ze kon laten zien. Nu was ik ook nog vergeten een foto te nemen dus ik heb de ontvangers gemailt of ze er een foto van konden maken. Ik ben alleen nog op de foto van Jacq. W. aan het wachten , dus haar hartje kan ik nog niet laten zien.
Voor Simone had ik een hartje in traditioneel kerststof gemaakt


Voor Iris een hartje in halloweenstof (daar zij ook gek van halloween en heksen  is) ...


En voor Kitty had ik er een gemaakt (want ze was 10 jaar getrouwd en ik kon het haar mooi geven toen ze het Gea regenboogkussen op kwam halen) in haar favoriete kleur : herfsttinten ...


Afgelopen week heb ik ook geborduurd, maar dit kan ik nog niet laten zien hier.
Wat ik wel kan laten zien is de delen 1, 2 en 3 van de Sanman SAL waarvan elke week een nieuw deel uitkomt. Er zijn in totaal 7 delen en morgen komt deel 4. Ik ben het aan het borduren op een ijsblauwe kleur jobelan en ik vind de kleuren hier wel mooi uitkomen.


Geen opmerkingen: