Privacy verklaring

donderdag 21 oktober 2021

Second blocks EQP Mystery

 De blokken van week 2 voor de EQP Mystery zijn al een paar dagen af. Deze keer weer 8 dezelfde blokken. 

The blocks of week 2 for the EQP Mystery have been finished for a few days. This time again 8 same blocks.


Voor ik verder ga met week 3 (dat zijn 4 applicatie blokken), wordt er eerst een paar dagen aan de Beatrix Potter kerst quilt gewerkt, want die wil ik echt voor 1 december aan de muur hebben hangen.

Before I continue with week 3 (that is 4 application blocks), I will work on the Beatrix Potter Christmas quilt for a few days, because I really want it hanging on the wall before December 1st.

Ik ben blij dat ik niet voor kerststofjes ben gegaan want met deze rustige natuurtinten, komen de kleuren van de plaatjes nog beter uit.

I'm glad I didn't go for Christmas fabrics because with these calm natural tones, the colors of the pictures come out even better.


De oktober Harry Potter Mysterie set van Nicole C Mendez kwam afgelopen zaterdag binnen. Dit is een 3 maanden abonnement met zelfstrepend garen. De kleur deze maand is Buckbeak oftewel Scheurbek.

The Ocotber Harry Potter Mystery set from Nicole C Mendez came last Saturday. This is a 3 month subscription of selfstriping yarn. The color this month is Buckbeak.

Ik heb het garen tot een bol opgedraaid zodat je een beetje ziet hoe het streeppatroon verloopt.

I wind the yarn to a ball so you can see how the stripe pattern will be.


Tegelijkertijd kwam ook haar Countdown to Christmas box binnen. In deze box zitten 4 zelfstrepende strengen, waarvan je er telkens 1 open maakt op een advent zondag, te beginnen op November 28. Dus op alle 4 de advent zondagen een extra pakje om uit te pakken. Ik vind dit zo'n leuk idee !

At the same time, her Countdown to Christmas box arrived. This box contains 4 self-striping skeins, of which you open 1 each on an Advent Sunday, starting on November 28. So on all 4 Advent Sundays an extra package to unpack. I love that idea !


Nog even een berichtje voor Anja die een reactie achterliet op mijn vorige bericht betreffende advent kalenders. Anja, ik kan jou niet prive terug mailen omdat ik geen email adres van je kan zien (in je blogaccount heb je geen emailadres ingevuld).
Nu wil ik je graag alles over de advent kalenders vertellen, maar ik doe dat liever in een email of misschien ben je wel op FB en kun je me een messenger bericht sturen (of via Instagram een PB). 
Mijn email adres staat aan de rechterkant op mijn blog, maar zal het hier ook even noteren cazwa1962@gmail.com 

En dan als laatse een foto van Mees die zegt: "Kijk eens wat een mooie tanden ik heb".
 
And then finally a photo of Mees who says: "Look what beautiful teeth I have".
 

 

5 opmerkingen:

Conny's-blog zei

Prachtige blokken ben je aan het maken.
Al weer plannen voor je nieuwe mooie wol.
Zo lief je hondje zeg............liefs. Conny

Code Lief zei

De advent is al bíjna begonnen in Nederweert! Dan is het ook niet zo erg dat het hard regent en waait, dat hoort er gewoon bij.
Veel plezier met de voorpret en de mooie wolletjes!

Marilyn zei

Love the colors of the quilt blocks.
That yarn is pretty!
Marilyn

Coby Breitner zei

Prachtige wolletjes weer hoor. En jawel ik ben dit weekend aangestoken om ook eens te proberen iets te breien. Weet niet of je het kent de Ascot sjaal. Ik was op quiltretreat maar soms wordt er ook geborduurd of gebreid....een dame was die sjaal voor kleindochter aan het breien echt zo leuk van een soort tweed wol met vrolijke kleurtjes erin. Dan ook zo leuk zij was ook een quiltje met de beatrix potter plaatjes aan het maken, roze ruit sashings echt meisjesachtig. Ik zat helemaal met haar mee te genieten.
Nu nog wol en breinaalden kopen.
groetjes Coby

Nisha nehwal zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.