Privacy verklaring

zaterdag 16 januari 2021

Surprise package

Gisteren kwam het eerste verrassingspakket van The Log Cabin binnen. Je kunt je opgeven om 4x per jaar zo'n pakket te ontvangen. Het blijft een totale verrassing wat je krijgt. 

Yesterday the first surprise package from The Log Cabin arrived. You can sign up to receive such a package 4 times a year. It remains a total surprise what you get.


Deze eerste keer is het een mini quilt ...

This first time it is a mini quilt ...


De kleuren van de stoffen zijn echt mooi en ik zie verschillende vogels. Top combinatie !!

The colors of the fabrics are really beautiful and I see different birds. Wonderful  combination !!

 
In het pakket zit steeds alles om de quilt te maken, zelfs de tussenvulling en de achterkantstof. Ik leg het even aan de kant tot dochterlief met haar gezin verhuist is en daarna ga ik deze maken. Hij doet me aan de lente denken.

The package always contains everything to make the quilt, even the batting and backing fabric. I put it aside for a while until my daughter has moved with her family and then I will make this one. It reminds me of spring.


Gisteren kwam ook het December wolletje van de Warme Voeten club van Atelier Het Wolbeest binnen. Thema was Beatrix Potter. Erbij zat weer een mini streng, thee/koffie, chocolade en een leuke stitchmarker.  Deze maand is het de kleermaker van Kloster.

Yesterday I also recieved my December yarn from the Warme Voetenclub (warm feet club) from Atelier Het Wolbeest. Theme  is Beatrix Potter. Also included is a mini skein, tea, chocolate and a stitchmarker. This month it is The Tailer of Gloucester.



Morgen schrijf ik ook een nieuw berichtje met daarin foto's van ... ons nieuwe hondje.

Tomorrow I will also write a new message with pictures of ... our new dog.

6 opmerkingen:

Truus zei

Mooi verrassings pakket Carin!
Schiet het al op met de verhuizing?
Hoelang is jullie nieuwe huisgenoot nu bij je? Heel benieuwd naar je verhalen.
Goed weekend!
groetjes, Truus uit Drenthe

Marguerite zei

Ben je alweer een soort van jarig. Hihi
Leuk zo'n verrassingspakket

Coby Breitner zei

Wat twee heerlijke pakketten, mooie kleuren voor het quiltje. Ja je kan ws beter wachten tot de rust is weder gekeerd. Gaat het quilten wel weer? Maar goed ondertussen zal je je vast niet vervelen. Ik dacht nu scroll ik verder en krijg vast een lief ding te zien, neeeeee morgen pas. Ben nieuwsgierig hoor en of je al een naam hebt. Hoorde iemand vd week Raph roepen tegen zijn hond, ws van Raphael?
Fijne zondag, helaas is de sneeuw hier alweer weg.

Shortbread and Ginger zei

It must be wonderful to open these packages. The yarn is beautiful! Liz

anja zei

Wat een mooie verrassingen kreeg je weer binnen. Ik ben reuze benieuwd naar het nieuwe hondje, foto's in de sneeuw kunnen maken?

Mary - Lecoeurceltique zei

That is a beautiful mini quilt kit, Carin. I have now looked at The Log Cabin website and signed up to their newsletter :)