Privacy verklaring

zondag 3 januari 2021

On the tenth day of Christmas ...

 Op de tiende dag van kerstmis stuurde mijn ware liefde mij 10 springende heren.

On the tenth day of Christmas my true love sent to me 10 lords a-leaping.

Atelier Sopra


Yankee Candle Magical Christmas Morning 12 days
Evergreen Mist
A peaceful walk through snow-carperted
evergreen forest as the morning sun
creates swirls or bracing mist.

Thee/Tea
10. Elderberry & echinacea:
A blend to keep winter at bay.
Feel your power with every sip.
22. After dinner:
This is a time of year for special herbs
to help feasting blues disappear.


En heb ik inmiddels van sok 2 ook het been af? Neehoor, de laatste 2 dagen heb ik niet veel gebreid.

And have I now also gotten finished my leg off sock 2? No, I haven't knitted much the last 2 days.

Waar was ik dan zo druk mee? Met wat opruimen in huis, maar ook voorzichtig, heel voorzichtig, wat hondennamen aan het bedenken. Er kan namelijk elk moment een nestje ruwharige Jack Russells geboren worden en wij hebben ons opgegeven voor een reutje. Nu maar hopen dat er voldoende reutjes geboren gaan worden, want we hebben geen idee hoeveel mensen voor ons op de lijst staan die ook een  reutje willen. Maar ik denk stiekem aan een aantal namen die ik leuk zou vinden. Weten jullie nog een leuke grappige naam?

What was I so busy with? With some cleaning up around the house, but also carefully, very carefully, coming up with some dog names. A litter of rough-haired Jack Russells can be born at any time now and we have signed up for a male. Let's hope that enough males will be born, because we have no idea how many people are on the list in front of us who also want a male. But I am secretly thinking of some names that I would like. Do you know any nice funny name?

2 opmerkingen:

Coby Breitner zei

Wat heerlijk op de wachtlijst staan voor zoiets leuks in aantocht. Al jaren twijfelen mijn man en ik over een ruwharige teckel kaninchen. Wel niet wel niet, hij zegt altijd we zijn te uithuizig. Maar goed wij zijn niet van de heel verre reizen, hebben een heerlijk 2e huisje in de bossen. Dus ja wat let ons.......wie weet???? Mijn vriendin heeft twee teckels en die heten Jan-Willem en Olav, vind ik voor reutjes wel heel deftige namen. En dan een andere vriendin heeft cavia's en die hebben namen van het Britse Koningshuis. Dus ja wat is grappig misschien Willem-Alexander dat is deftig en koninklijk tegelijk en ik weet zeker dat iedereen even moet glimlachen als je het zegt.
Heerlijk kaarsje weer erbij mmm theetje en een lekker werkje. Oh ja jij woont toch in Limburg of zit ik er nou zo naast? Maak je mooie sneeuwfoto's als het mocht komen?
groetjes Coby

Anoniem zei

Wij hebben sinds een jaar een ruwharge teckel, samen met onze 3-jarige labrador, Luuk. Voor onze teckel ook een stoere naam: DIRK. Krijgen er veel leuke reacties op😀