Privacy verklaring

woensdag 2 december 2020

Advent day 2

Activiteit voor vandaag: Verpak iets van speelgoed en breng het naar een stichting voor een goed doel of voedselbank en maak een kind blij.

Today's activity: Wrap a toy and take it to a charity Christmas tree or foodbank and make a child happy.

Lucy Locket Land: thema is Britse vogels, strengen zijn 10 gram.
De kleur van vandaag is Witte kwikstaart. Erbij een stekenmarkeerder.

Lucy Locket Land: theme is British Birds, skeins are 10 grams.
Today's color is  Grey wagtail. Included was a stitchmarker.
Today's joke: What kind of maths do Barn Owls like?
- Owlgebra.



Cookston Crafts: thema is Kleuren van Schotland, strengen zijn 10 gram.
De kleur van vandaag is Hoogland koe.

Cookston Crafts: theme is Colors of Scotland, skeins are 10 grams.
Today's color is Highland Coo.


Strawberry Fields Yarn: thema is Boeken, strengen zijn 20 gram.
De kleur van vandaag is Real Life - Brandon Taylor.

Strawberry Fields Yarn: theme is Books, skeins are 20 grams.
Today's color is Real Life - Brandon Taylor.


 
Het Wolbeest: thema is Beatrix Potter, strengen zijn 20 gram.
De kleur van vandaag is Timmy Tuimelaar. Erbij een cupcake stekenmarkeerder (dit is de inhoud van dag 4 ipv dag 2, ik had het verkeerde zakje open gemaakt).

Het Wolbeest: theme is Beatrix Potter, skeins are 20 grams.
Today's color is
Timmy Tuimelaar. Included was a cupcake stitchmarker (this is the content of day 4 instead of day 2, I took the wrong bag).


Het Wolbeest: thema is Zoetekauw, strengen zijn 20 gram. Erbij een cupcake stekenmarkeerder (dit is de inhoud van dag 4 ipv dag 2, ik had het verkeerde zakje open gemaakt).

Het Wolbeest: theme is Sweeth Tooth, skeins are 20 grams. Included was a cupcake stitchmarker
(this is the content of day 4 instead of day 2, I took the wrong bag).
 

Atelier Sopra: thema is Bloemen, strengen zijn 20 gram.

Atelier Sopra: theme is Flowers, skeins are 20 grams.
 

A Bookish Flickering: Thee, de smaak van vandaag is Tea with Mr. Tumnus (Zwarte thee, chocolade, rozijnen, kardemom, anijs, sinaasappel, vanille, kruidnagel, kaneel, roos).
Boekadvies voor vandaag: Snowed in at The Practice by Penny Parkes.

A Bookish Flickering: Tea, today's taste is Tea with Mr. Tumnus (Black tea, chocolate, raisins, cardamom, anise, orange, vanilla, clove, cinnamon, rose).
Book advise for today: Snowed in at The Practice by Penny Parkes.


Bathventure: Wax melt, de geur van vandaag is  Red hot cinnamon (Roodgloeiende kaneel.).

Bathventure: Wax melt, the fragnance of today is Red hot cinnamon.
 

Quiltshop Vlijtig Liesje: Mystery quilt in romantische kerstsfeer.

Quiltshop Vlijtig Liesje: Mystery quilt in a romantic Christmas atmosphere.
 


Thee kalender gemaakt door mijn petekind Amy: de smaak van vandaag is Groene thee met passiefruit & Nieuw-Zeelandse perzik.

Tea Calendar made by my godchild Amy: today's taste is Green tea with passion fruit & New Zealand peach.
 

Gisteren heb ik ook deel 1 van de Radvent Wrap van Ambah O'Brien gebreid. Ik gebruik de kleuren van de advent kalender van Atelier Sopra.

Yesterday I knit part 1 of Ambah O'Brien's Radvent Wrap. I use the colors of the advent calendar from Atelier Sopra.



6 opmerkingen:

Marguerite zei

Wat een prachtige cadeaus heb je weer uit gepakt vanmorgen.
Die hoogland kleur vind ik zo mooi.
Ben gek op de Schotse Hooglanders en zou ze dolgraag een keertje borstelen 😊

Karen - Quilts...etc. zei

I love that long haired woolly beast you show - I don't remember the name of them!

Annie Kingma zei

Wat mooi allemaal
Groetnis Annie

Coby Breitner zei

Love it, word hebberig van al die boeken, jaloers dat ik niet kan breien maar gut ik geniet mee met jou.
Activiteit heb ik de afgelopen weken al volbracht. De mooiste dingen naar de kringloop gebracht. Zelfs complete lego dozen. Er zijn mensen die dit al verkopen maar ik denk de kringloop heeft er ook wat aan. Prachtig grote kringloop hier dichtbij wat tevens ook een groot sociaal gebeuren is. Zit een fietsenmaker bij etc... dus ik gun die mensen wat.
Tot morgen groetjes Coby

jolanda zei

Wat heb je veel advent pakjes uit kunnen pakken! Vooral die van de Schotse hooglander vind ik erg mooi! Zijn al die strengen bedoelt voor het breien van sokken of sjaals?

Marion van de Sande zei

Ik vind deze posts van jou echt bij deze tijd horen, vind het een feest om de foto's te bekijken.

Ik ben enorm benieuwd naar wat nu precies het quiltje gaat worden van het Vlijtig Liesje!!