Privacy verklaring

vrijdag 25 december 2020

On the first day of Christmas

Dit jaar ga ik verder met De Twaalf dagen van Kerstmis, die beginnen op eerste kerstdag, vandaar dat ik vandaag 2 berichtjes schrijf.
The Twelve Days of Christmas (De Twaalf Dagen van Kerstmis) is een Engels kerstlied dat behoort tot de populairste en vaakst opgenomen kerstliederen van de afgelopen eeuw. Het lied gaat over een lijst van geschenken die iemand krijgt van zijn of haar "ware liefde" op elk van de 12 dagen van kerstmis.

This year I will continue with The Twelve Days of Christmas, which start on Christmas Day, which is why I am writing 2 messages today.
The Twelve Days of Christmas is an English Christmas carol that is one of the most popular and most frequently recorded Christmas carols of the last century. The song is about a list of gifts that someone receives from his or her "true love" on each of the 12 days of Christmas. 


Ik heb 2 twaalf dagen kalenders (Atelier Sopra, 12 mini strengen van 20 gram met een volle 100 grams streng en de Yankee Candle Magical Christmas Morning 12 days box). Verder heb ik ook een 24 dagen thee kalender van Pukka. Van deze laatste zal ik 2 zakjes per dag openen.

Op de eerste dag van kerstmis stuurde mijn ware liefde mij 1 patrijs in een perenboom.

I have 2 twelve day calendars (Atelier Sopra, 12 mini skeins of 20 gram with a full 100 grams skein and the Yankee Candle Magical Christmas Morning box). I also have a 24 days tea calendar from Pukka. I will open 2 bags of tea every day.

On the first day of Christmas my true love sent to me 1 partridge in a pear tree.

Atelier Sopra

Yankee Candle Magical Christmas Morning 12 days
Singing Carols
A harmonious combination
of fruit, evergreen and
spice notes that create an
inspiring Christmas melody.

Thee/Tea
1. Feel New:
Herbs to help you feel like new.
For mornings after the night before.
13. Wild apple & Cinnamon:
From old orchards apples come with sweet
and spicy cinnamon. Perfect Christmas Heaven.


3 opmerkingen:

Marguerite zei

Ohhh je koud het jarig gevoel nog even

Coby Breitner zei

Goedemorgen 2e Kerstdag, oh joh daar heb ik nog nooit van gehoord en wist dus zeker niet dat daar ook kalenders voor zijn. Dat loopt dus tot 6-1 in het nieuwe jaar? Wat een bofkont ben ik dan nog langer leesgeluk.

Jo who can't think of a clever nickname zei

A 12 Days Calendar is a great idea. I've recently started a 12 Days Cross Stitching group on FB if you plan to stitch a design, any designer you like but must be 12 Days of Christmas!