Privacy verklaring

donderdag 3 december 2020

Advent day 3

Activiteit voor vandaag: Maak een zelfgemaakte pizza en eet die samen met je familie of een goede vriend.

Today's activity: Make homemade pizza and eat this with your family or a good friend.

 Lucy Locket Land: thema is Britse vogels, strengen zijn 10 gram.
De kleur van vandaag is Puffin. Erbij een zakje thee.

Lucy Locket Land: theme is British Birds, skeins are 10 grams.
Today's color is  Puffin, Included was a tea bag.
Today's joke: What bird is always out of breath?
- A puffin.



Cookston Crafts: thema is Kleuren van Schotland, strengen zijn 10 gram.
De kleur van vandaag is Ginger (Gember).

Cookston Crafts: theme is Colors of Scotland, skeins are 10 grams.
Today's color is Ginger.



Strawberry Fields Yarn: thema is Boeken, strengen zijn 20 gram.
De kleur van vandaag is How we disappeared - Jing Jing Lee (nu met juiste kleur, ik had dit boek per ongeluk gisteren laten zien).

Strawberry Fields Yarn: theme is Books, skeins are 20 grams.
Today's color is How we disappeared - Jing Jing Lee  (now with correct color, I had accidentally showed this book yesterday).


Het Wolbeest: thema is Beatrix Potter, strengen zijn 20 gram.
De kleur van vandaag is Timmie's jas.

Het Wolbeest: theme is Beatrix Potter, skeins are 20 grams.
Today's color is Timmy's coat.


Het Wolbeest: thema is Zoetekauw, strengen zijn 20 gram.

Het Wolbeest: theme is Sweeth Tooth, skeins are 20 grams.


Atelier Sopra: thema is Bloemen, strengen zijn 20 gram.

Atelier Sopra: theme is Flowers, skeins are 20 grams.


A Bookish Flickering: Thee, de smaak van vandaag is As Travars (appel, hazelnootblad, lavendel, zonnebloem, rozenblaadjes, goudsbloem, malva, munt).
Boekadvies voor vandaag: IJskoud verlangen van S. R. Grey.

A Bookish Flickering: Tea, today's taste is As Travars (appel, hazelnootblad, lavendel, zonnebloem, rozenblaadjes, goudsbloem, malva, munt).
Book advice for today: Tinteling Romance by S. R. Grey.


Bathventure: Wax melt, de geur van vandaag is Black Opium.

Bathventure: Wax melt, the fragnance of today is Black Opium.


Quiltshop Vlijtig Liesje: Mystery quilt in romantische kerstsfeer.

Quiltshop Vlijtig Liesje: Mystery quilt in a romantic Christmas atmosphere.


Thee kalender gemaakt door mijn petekind Amy: de smaak van vandaag is Groene thee en lemon grass (citroen gras).

Tea Calendar made by my godchild Amy: today's taste is Green tea and lemon grass.


Vandaag nog even geen update van mijn Radvent wrap. Ik had gisteren niet veel tijd om te breien, dus de resterende naalden die nog gedaan moeten worden, doe ik vandaag.
Een paar dagen geleden kreeg ik ook het oktober  wolletje van de Warme Voeten club van Atelier Het Wolbeest. Het was wat verlaat doordat ze het druk had met de advent kalenders. Thema dit jaar is Beatrix Potter. Erbij zat weer een mini streng, thee en  chocolade. Ook een leuke stitchmarker en een paar kraaltjes. Deze maand is het Eekhoorn Hakketak.

No update of my Radvent wrap today. I didn't have much time to knit yesterday, so I do the remaining needles that have to do today.
A few days back I recieved my October  yarn from the Warme Voetenclub (warm feet club) from Atelier Het Wolbeest. It was a bit delayed because she was busy with the advent calendars. Theme this year is Beatrix Potter. Also included is a mini skein, tea, chocolate, a stitchmarker and some beads. This month it is Squirrel Nutkin.



Er kwam ook nog de vraag wat ik met al deze wolletjes doe. Dat is heel simpel, ... ik brei er van alles mee, zoals sjaals, sokken of  een dekens.

There was also the question what I do with all these mini skeins. That is very simple, ... I use it to knit all kinds of things, such as scarves, socks or blankets.


5 opmerkingen:

Marilyn zei

Beautiful yarns for beautiful projects.
Marilyn

Karen - Quilts...etc. zei

love all you share today from home made pizza to ginger!

Marguerite zei

Prachtig!

Coby Breitner zei

Mmmm Carin ik krijg er trek van, maar ja het pas 7 uur s ochtends he beetje raar voor een pizza. Maar goed je doet me wel een idee plaatpizza voor zondag. Nou dat was een goeie aanrader het boek, oeiiii wat was het koud gisteren. In het kader van herstellende van de covid fiets ik ook weer sinds een week, brrr onderweg mijn handschoenen aangedaan, gelukkig bij me.
Ik vind het ook zo knap dat jij al die wolletjes uit elkaar kan houden. Brei je ook aan diverse dingen tegelijkertijd?
Fijne 4e December!

Marion van de Sande zei

Geweldig, ik kan me de vraag trouwens wel voorstellen, ik zou ook niet weten wat ik moest doen met al die kleine strengetjes. Maar als ze mooi gecombineerd kunnen worden dan heb je prachtige mogelijkheden!