Privacy verklaring

dinsdag 29 december 2020

On the fifth day of Christmas

 Op de vijfde dag van kerstmis stuurde mijn ware liefde mij 5 gouden ringen.

On the fifth day of Christmas my true love sent to me 5 gold rings.


Atelier Sopra


Yankee Candle Magical Christmas Morning:
Christmas Morning Punch
A spectacular blend of ruby-red pomegranate,
strawberry, cranberry - a celebratory drink
the whole family will love.


Thee/Tea
5. Supreme matcha green:
Here is a cup to make you feel supreme.
Organic matcha and tea - the purest green.
17. Chamomile, vanilla & manuka honey:
Dusky vanilla infused chamomile.
Sweet manuka to bring a smile.


Ik ben iets voorbij halverwege met het been van de sok. Sokken breien gaat bij mij nog steeds langzaam, maar ik vind dit wel een van de fijnste dingen om te breien. Het patroon van de Snow Forest is echt leuk om te doen en helemaal niet moeilijk.

I am slightly past half way with the leg of the sock. Knitting socks is still slow for me, but I think this is one of the nicest things to knit. The Snow Forest pattern is really fun to do and not difficult at all.


2 opmerkingen:

Mary - Lecoeurceltique zei

Lovely socks.

Coby Breitner zei

Superleuke plaatjes bij my true love.
Brandt je de kaarsjes ook allemaal? Bij mij worden deze altijd zo'n rommeltje, moet ik weer kaarsvet krabbben, maar ja wel lekker he. Ja en die sokken ben ik verliefd op, daar zal het bij blijven want breien kan ik niet.