Privacy verklaring

vrijdag 3 april 2020

We go on ...

Ik wilde even iets anders doen, dus ben ik begonnen met de Perfectly squares die Kay van de Bakery Bears laat zien in een tutorial op hun Patreon groep. Daarvoor gebruik ik allemaal Opal sokgaren.

I wanted to crochet something and I started to make the perfectly squares that Kay from the Bakery Bears shows in a tutorial on their Patreon site. I'm using all Opal sock yarn. 


Ik haak er gelijk een rand aan en maak ze daarmee direct aan elkaar. Voor dat gebruikt ik Drops Fabel in de kleur 114.

I'm going to border and attach them right away. For that I use Drops Fabel in colour 114.




Mijn maart wolletje van de Warme Voeten club van Atelier Het Wolbeest is aangekomen. Thema dit jaar is Beatrix Potter. Erbij zat weer een mini streng, thee en een chocolade paaseitjes. Ook een stitchmarker van Chapel view crafts in de vorm van een ei. Deze maand is het Jemima Puddle-Duck.

I recieved my March yarn from the Warme Voetenclub (warm feet club) from Atelier Het Wolbeest. Theme this year is Beatrix Potter. Also included is a mini skein, tea, chocolate easter eggs and a egg stitchmarker from Chapel view crafts. This month it is Jemima Puddle-Duck.



Voor wie de boeken van Reina Bakker (Reina Crispijn) en Margreet Maljers-Kroes heerlijk vinden om te lezen, elke dag gaan zij een stukje van een verhaal schrijven op facebook.
Dit schreef Reina 29 maart erover :
Om een beetje lucht te geven in deze sombere tijd hebben Margreet en ik besloten om samen een soort vervolgverhaal te schrijven op Facebook. Om de dag schrijft ieder van ons een stuk dat klokslag zeven uur ’s avonds op FB wordt gezet. Het worden geen lappen tekst, maar korte stukjes. Krijgt één van ons echter de geest, dan mag die natuurlijk een langer stuk schrijven. Wij spreken niets af met elkaar! Jullie mogen de stukjes delen (heel graag) en kopiëren in Word of in een ander programma. Control A, control C, control V. Margreet begint en zet haar stuk morgenavond om 7 uur op FB.

Mocht je op facebook zitten, ga dan naar de pagina van Reina en Margreet en daar kun je elke dag een stukje lezen. De verhaaltjes staan op openbaar zodat iedereen ze kan lezen.

8 opmerkingen:

MartinaM zei

Oh yes, the March wool skein looks great, beautiful delicate colors.
Martina

Dreamstuff zei

Mooie streng en Beatrix Potter is altijd feest!

Karen - Quilts...etc. zei

glad to see your crochet - pretty blocks

Elisa zei

Oh heerlijk weer eens haken, wat een mooie kleuren en oh die kleuren van de streng komt echt mooi overeen!!!

Julie zei

Lovely blocks. Loving the new yarn, Jemima Puddleduck is a sweetie.

Coby Breitner zei

Wat een heerlijk blogje weer Carin. Granny squares ik ben er gek op. Dat haken kan ik nou wel maar ik wil nog steeds leren hoe ik granny's op een mooie manier aan elkaar zet. Heb ze wel eens later gehaakt aan elkaar, ook een deken met zo'n grote stopnaald maar er is een andere manier die ik wil leren weet niet hoe dat heet.
Dan Beatrix Potter ohhh i love it, toen mijn oudste werd geboren (nu 27) had ik accessoires van BP te cute. Altijd bewaard. DVD's ook altijd bewaard. En zelfs nu nog een blikje waar mijn vingertipjes voor het quilten inzitten heb ik naast mij staan.
Nu moet het niet gekker worden Virgin River, wist niet eens dat er boeken van zijn. Ik ben helemaal niet van het netflix maar mijn man zei er staat een serie die vindt jij vast leuk. Ohhh heerlijke serie en heb gezien dat de 2e serie eind 2020 komt.
Wat toevallig dat jij dit nu net leest. Ik ga ook eens kijken hier in de bieb, maar gut die is nu ook gesloten.
Dan wilde ik jou eens een tip geven, momenteel lees ik de serie De Stadstuin van Anne West, vindt jij vast ook leuk.
Stay home stay safe.......

Mary - Lecoeurceltique zei

The crochet blocks are colourful and I really like the March yarn you received.

jmk zei

There's something so comforting about granny squares. <3