Privacy verklaring

woensdag 15 april 2020

More squares and a birthday boy

Op 10 april was het prachtig zonnig weer om buiten in de tuin te haken.

On April 10 it was a beautiful sunny day to crochet in the garden.


En op 12 april had ik vier rijen klaar.

And on April 12 I finished 4 rows.


Ik was toen ook bezig met de laatste van rij 5 aan het haken.
Patroon: tutorial gevolgd van de perfectly squares door Kay van de  Bakery bears.
Garen grannies: Opal sokgaren.
Garen rand: Drops Fabel in de kleur 114.

At that time I was also working on the last of row 5.
Pattern: followed the tutorial perfectly squares from Kay of the Bakery bears.
Yarn squares: Opal sock yarn.
Yarn border: Drops Fabel in colour 114.


Vorige week kwam ook Het Wolbeest met haar advent kalenders. Ze heeft keuze uit 3 thema's en 4 kleuren combinaties. Tot 5 mei is er nog een early bird korting.

Last week Het Wolbeest also came with its advent calendars. She has a choice of 3 themes and 4 color combinations. There is an early bird discount until May 5.


Ik koos voor de Beatrix Potter advent kalender.

I choose the Betrix potter advent calendar.


Afgelopen maandag, de 13e, was Lana 4 maanden. Wat vliegt de tijd.

Last monday, the 13th, Lana was 4 months. How time flies.


En vandaag wordt mijn zoon Niels 36 jaar. Volgende maand wordt hij zelf papa, weer een kleindochter erbij.

And today my son Niels is turned 36 years. Next month he will be a daddy himself, there will be another granddaughter born.



10 opmerkingen:

Marilyn zei

Those squares are so pretty.
Lana is so cute.
Happy Birthday to Niels!
Marilyn

Karen - Quilts...etc. zei

baby is so cute! love your crochet and sitting out in the sun is optional

anja zei

Afgelopen december genoot ik elke dag van jouw blogjes, over de prachtige garens die je uit te pakken met adventskalenders. Toen bedacht ik dat ik dit jaar ook best eens mee zou willen doen. Maar jij had er best een aantal.
Ik ben niet iemand van sjaals en omslagdoeken, brei liever truien en vesten.
Mijn vraag aan jou: raad je de adventskalender van Het Wolbeest aan, of is er een andere kalender die je meer geschikt vind hiervoor? Ik lees graag jouw advies, alvast bedankt!

Carin zei

@Anja ik kan je niet prive terug mailen want ik zie geen email van jou dus dan maar hier en ik hoop dat je het dan leest.
In een advent kalender heb je 24 strengetjes van 20 gram (85 meter) en als je het leuk vind om van die kleine strengen een trui te breien dan zou dat moeten gaan. je hebt dan 24 x 20 gram wat 480 gram maakt ( is 2040 meter). Ik heb geen idee of dit genoeg is voor een trui.
Het garen van het wolbeest brei ik altijd op naald 3.25 mm, dus dan weet je denk ik hoe dik het is. De kleuren van haar zijn altijd heel erg mooi geverfd.
Tot nu toe heb ik er hier een van besteld en ik heb nog een Engelse besteld. Voor de rest heb ik er nog geen zien verschijnen die me aantrok.

Ineke zei

Prachtige vierkantjes! En je kleindochter is zo'n schatje, lief!!! Spannend is het de komst van nog een kleindochter, hopelijk mogen jullie haar meteen gaan knuffelen. En gefeliciteerd met je jarige zoon!

Coby Breitner zei

Gefeliciteerd had ik je al, maar oh wat heerlijk woont hij wel in de buurt? Nog een kleindochter rijkdom he..

Elisa zei

Wat een heerlijkheid he dat weer ondanks deze gekke vervelende tijd. Wat gebruik je toch altijd prachtige kleuren en alvast gefeliciteerd met je zoon!

Julie zei

Lovely blanket.
Belated birthday wishes to your son
Lana looks so pretty

Yvonne zei

Ik loop een beetje achter met lezen, maar gefeliciteerd nog met je zoon!
Je kleindochter is een schatje :o)
Groetjes, Yvonne

Mary - Lecoeurceltique zei

I love how your blanket squares are turning out. Lana looks so pretty and she has grown in the past four months!