Privacy verklaring

maandag 25 maart 2019

Walking with Bowy

De wandelingen die we met Bowy maken zijn niet erg lang, voornamelijk vanwege zijn leeftijd. Gisteren scheen de zon heerlijk en we besloten een wandeling te maken rondom een grote visvijver die bij ons in de buurt ligt.

The walks we take with Bowy are not very long, mainly due to his age. Yesterday the sun was shining wonderfully and we decided to take a walk around a large fish pond in our area.


Niet zo snel lopen, hoor ik Bowy denken, ik moet mijn email checken 😂

Do not walk so fast, I hear Bowy thinking, I have to check my email 😂


Volop bloeiend riet langs de vijverrand die heen en weer zwiepten in de wind.

Plenty of flowering reeds along the edge of the pond which back and forth swept in the wind.



Op een hele grote boomstronk, zagen we deze mooie "glasbel".

On a very large tree stump, we saw this beautiful "glass bubble".


Heel eventjes uitrusten hoor zegt Bowy, voor ik ...

Rest for a while, Bowy says, before I ...


een eindspurt naar de auto maak.

make a final sprint to the car.


Eenmaal in de auto kan hij gaan uitrusten, dat verdienen zijn oude voetjes wel. Maar genoten heeft hij zeker, dat zie je wel aan zijn pretoogjes.

Once in the car he can rest, his old feet deserve that. But he certainly enjoyed it, you can see that in his fun eyes.


Mijn lieverd / My sweetheart

Verder ben ik zelf druk met veel blokjes voor te bereiden van de Dear Jane in Autumn. Elk blok teken ik af op scheurvlies/vlieseline H250 en strijk de stukjes op het betreffende stof. daarna gaat alles in een mapje, zodat ik daarna steeds een blokje direct kan gaan naaien.

I am also busy preparing many blocks from the Dear Jane in Autumn. I draw each block on tear-fleece or Vlieseline H250 and iron the pieces on the fabric in question (I take it off once the block is sewed). After that everything goes into a folder, so that I can always start sewing a block immediately.


12 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een heerlijk koppie heeft jullie hond,misschien staat het wel in je blog maar hoe oud is Bowy?
Nu zie ik hoe je met H 250 moet werken ,heb nog nooit iets gemaakt maar nu toch een keertje proberen ziet er heel handig uit.

Gr Femke.

Julie zei

He does look happy after his walk in the spring sunshine

Jane in Cumbria zei

Wat is Bowy toch een schatje!! Mooie foto's heb je gemaakt! En zo leuk dat je met de DJ bezig bent.

Michelle Ridgway zei

Oh Bowy is so sweet and he did look like he really loved his walk. Enjoy DJ. I will look forward to your progress xx

Truus zei

Heerlijk zo'n wandeling en gelukkig kan Bowy ook nog hollen.
Succes met je blokken van de DJ -handig deze methode.
Gezellige dag
groetjes, Truus uit Drenthe

Marja Rijnsburger zei

Een wandeling is goed voor mens en hond, heerlijk even naar buiten en er is altijd wel wat te ontdekken.
Ik bereid mijn blokken van de Dear Jane op dezelfde manier voor.
Meestal per rij, je bent er even zoet mee maar dan kun je ook weer even vooruit.
Groetjes Marja

Carin zei

@Femke, Bowy wordt in juni 14 jaar, maar heeft ook problemen met zijn rug als hij te lange wandelingen maakt.

wilma oud zei

Ja, het was zondag inderdaad heerlijk wandelweer. En Bowy doet het nog goed met zijn laatste spurtje. De lieverd. geniet van de blokjes die je aan het voorbereiden bent. Ik ben met de Sew in Love bezig. De eerste 5 blokjes zijn ook veel voorbereidingswerk, maar heel leuk . Groetjes Wilma Oud

marianne zei

Lange of korte wandelingen,het is altijd genieten.En rusten daarna....heerlijk ook voor ons 😁😁

Tammy zei

He is SO precious!

Marilyn zei

Beautiful countryside.
Bowy is too cute.
Marilyn

jmk zei

Love the action shot of Bowy. He does look a very happy doggie. <3