Privacy verklaring

maandag 5 maart 2012

Playing with the (Supergoof) Blues

En nu dachten jullie zeker dat ik in dit logje een foto zou laten zien van My Lady van LHN die inmiddels af was? Niet dus, want zoveel heb ik er nog niet aan gedaan, kijk maar ...

And you thought that I would show you today a picture of the finished My Lady of LHN? Oops sorry, I didn't stitch much on it, just look ...


Waarom dat ik nog niet zoveel eraan geborduurd heb, komt door de blues. De Supergoof Blues wel te verstaan. Nadat ik iets dikkere quiltnaalden had aangeschaft die ik beter kon vasthouden, riepen de blauwtjes vanuit hun doosje dat het nu toch echt tijd werd om ze aan elkaar vast te zetten. En wie kan nu nee zeggen tegen die schattige lapjes. De helft is nu ongeveer klaar nu ik de afgelopen 3 dagen hier flink aan gewerkt heb. Kijk maar hihihi ...

Why I didn't stitch so much on the lady is because of the blues. The Supergoof Blues. I had bought some ticker quilt needles that I can hold better and when the blues saw that they said that I had to sew them together. So I did that for the last couple of days. I'm half way finished with it, just look hihihi ....


De postbode bracht me ook weer het 2e ornamentje Tree Farm van LHN,  de april cottage van CCN en de Spring Band Sampler van LHN.

The postman brought me also the second ornament Tree Farm of LHN, the April cottage of CCN and the Spring Band Sampler of LHN.


Vorige week ook weer een stapel boeken (met een Amish thema) meegebracht van de bibliotheek waarvan de eerste inmiddels weer uitgelezen is. Dat was Gebroken dromen van Wanda Brunstetter. Inmiddels ben ik begonnen met lezen in het boek dat boven op de stapel ligt, De doorn van Beverly Lewis.
Verder liggen er nog op de stapel:
De roep van het moeras - Mindy Starns Clark
Terug naar huis - Beth Wiseman
Een zuiver geschenk - Beth Wiseman
Geheimenis - Beverly Lewis
Gelofte - Beverly Lewis.

Last week I brought back from the library a lot of books (about the Amish) and the first one I already finished reading. That was Quilter's daugther from Wanda Brunstetter. Now I'm reading in the first one of the pile of books, The thorn of Beverly Lewis.
The other ones on the pile of books are:
Whispers of the Bayou - Mindy Starns Clark
Plain perfect - Beth Wiseman
Plain pursuit - Beth Wiseman
The secret - Beverly Lewis
The telling - Beverly Lewis.


25 opmerkingen:

Craftluver zei

Oh leuke lapjes! En die boeken lijken me ook wel wat! Ga gelijk te titels eens opschrijven! Dat vergeet wat minder snel! Geniet lekker van je hobby als het lijf weer eens niet zo wil!

Unknown zei

I love the look of your lady and can't wait to see her finished. The blue squares all compliment each other really well and what lovely post to receive. I like getting nice post also lol.
I've never heard of any of these books but will go check them out and see if they grab my attention. I'm always looking for new kinds of material to read.

Marijke zei

Lees zelf ook graag de boeken van beverly lewis en wanda brunstetter
vind het altijd leuk als er weer een nieuwe in de bib is!
Veel lees- en borduurplezier!
groetjes Marijke

Anoniem zei

je bent lekker bezig, mooie borduurpatroontjes,
en veel leesplezier... mooie boeken

quilting Jeannet zei

Mooi borduurtje weer. Ik heb het boek van Wanda Brunstetter ook gelezen maar was er niet weg van, vond het erg oppervlakkig, weinig echte diepgang tav de Amisch gemeente en dat had ik zo graag gelezen,smaken verschillen natuurlijk, benieuwd hoe jij het vind.

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

mooie spulletjes..
veel knutselplezier!

AnitaS zei

Daar ligt heel wat te doen en te lezen. Jij komt de week wel weer door.

Ann zei

Hoi Carin,
Nu had ik toch echt een update van één van je Linda Meyers stukken verwacht :-)!
'k Vind je quilt ook super (binnenkort ga ik zelfs naar een introductiecursus want ik wil dit ook kunnen).
De boeken lijken me ook wel leuk, maar ik weet niet of onze bib ze heeft, ander zou ik er wel n's eentje van willen lezen ;-).
Groetjes,
Ann

Miss T. zei

Zo is dat het leven van een 'all-around' hobbywoman. Uw "my lady" is toch al begonnen, da's al een begin en die lapjes stof zien er heel leuk uit en dan eens tijd voor te lezen en dan nog eens nieuwe patroontjes in de bus. Zalig toch? Niet?

Krista zei

Such great new stash! Happy stitching :)

Lesleyanne zei

Your fabrics look great. Love your lady - can't wait to see more. Gorgeous new stash.

sylvia zei

never a dull moment, I think??!!.........:)

Nicky zei

mooie werkjes en de boeken, heb die van Wanda in 1 keer uitlezen, ze zijn verslavend, vind haar 1 vd beste

de andere ook , gezellig die boeken, heb er ok wat in mn bibje staan
knuffs, vero

Marion zei

Je hebt nog heel veel te lezen zo te lezen. Vervelen doe je je zeker niet. Je blauwe lapjes zien er mooi uit en je borduurtje wordt vast heel erg mooi.

Lieve groetjes van Marion

http://marionskruissteekjes.blogspot.com

Ellie's Quiltplace zei

Nu weten we nog niks, enkel dat je je niet verveelt ;o)

Unknown zei

Je zit ieder geval niet stil, maar juist lekker bezig. Veel lees plezier en wat een leuke werkjes.

Supergoof zei

Ben wel heel erg benieuwd naar de Blues,...
;o)

Pas je goed op jezelf kanjer?

Lida zei

Nu je hebt weer genoeg steekjes op voorraad zeg en wat een enige patroontjes! Mmmm gave boeken, kom nu even niet aan lezen toe, wil wat dingen wegwerken en ja dan blijven de boeken even liggen, komt binnenkort wel weer! groetjes
lida

Elza zei

Fijn je bent dus even met de lapjes bezig, de borduurwerkjes blijven wel liggen hoor dat komt wel weer.
En wat een stapel boeken heb de titels opgeschreven.
Groeten ELza.

Jacqueline zei

Hoi Carin,
Jammer dat ik er niet was vorige week toen jullie in de winkel waren. Hopelijk zien we ons snel weer, zodat we kunnen bijkletsen.
Groetjes, Jacqueline

Petites xxx et Cie zei

Nice start on your Lady's! and great new stash!
Take care
Bisxxx

Unknown zei

Jij bent ook een bezig bijtje, ik schrijf het niet elke keer maar ik geniet van je blogje.

groetjes cindy

jolanda zei

Wauwwwww... wat een heerlijke stapel boeken heb jij daar liggen!! Dat je nog tijd over hebt voor de lapjes en de draadjes zeg! ;-)
Die ornamentjes zijn wel weer geweldig leuk hoor.
groetjes, Jolanda

Veronica zei

Good going on My Lady. Mmm... yummy blues. My favourite colour. Lovely new stash you've got there.

Hugs,
Veronica.

Gert zei

Je snapt natuurlijk dat ik intussen razend nieuwsgierig ben geworden naar je Supergoof Blues project ^_^ Veel plezier met al het moois wat je aan het maken bent en geniet ook lekker van je boeken.