Privacy verklaring

vrijdag 26 juni 2009

Light a candle

Gisteren (25-6-2009) zal een dag blijven met een randje, want ik hoorde het verschrikkelijke nieuws over de dood van Michael Jackson. Hij zou een hartstilstand hebben gehad en na even in coma gelegen te hebben, zijn overleden.
Hij was nog maar 50 jaar. Het nieuws is de hele dag op de zender CNN te horen en zijn fans zijn geschokt. Ik zelf vond zijn muziek erg leuk en zeer swingend. Met mij zullen vele hem gaan missen.


Verder hoorde ik dat op dezelfde dag Farah Fawcett was overleden aan de gevolgen van darmkanker op de leeftijd van 62 jaar. Ook van haar genoot ik altijd als ik naar de tv serie Charlie's Angels keek. Ik vond haar een zeer leuke actrice.


En of dat nog niet genoeg is, lees je dan ook nog dat de Belgische zangeres en tv-presentatrice Yasmine op dezelfde dag op 37 jarige leeftijd zelfmoord heeft gepleegd.


Zoals ik al zei, de datum 25-6-2009 zal voor vele er een zijn met een randje. Vanavond brand er een extra kaarsje speciaal voor hen en voor diegene die achter blijven.


Geen opmerkingen: