Privacy verklaring

dinsdag 23 juni 2009

Blue flowers

Gisteren ook naar het ziekenhuis geweest voor de controle en inderdaad waren de cellen die ze 14 dagen terug weg gehaald hebben, cellen die er absoluut niet thuis horen. De gynaecoloog had er zo'n moeilijke naam voor maar die ben ik vergeten.

Op 15 september moet ik nu terug voor opnieuw een uitstrijkje en hij hoopt dat het dan eindelijk na die grote operatie van vorig jaar pap1 is. Als blijkt dat dit nu weer niet is, dan wordt er verder gepraat over wat nu te doen ... of het hele traject nog een keer (cellen dus alleen weghalen) of toch alsnog besluiten om die baarmoeder eruit te halen.
Zelf kies ik dan toch liever voor het laatste want dan is het voor mij duidelijk, dat er toch steeds nieuwe cellen blijven komen die er niet thuis horen. Vorig jaar al die operatie en 14 dagen terug weer die ingreep die niet al te plezierig was en om steeds maar weer hetzelfde te horen (dat er steeds cellen terug komen die er niet horen), daar wordt je ook niet vrolijker van. Dus eind september weet ik hoe of wat, als ik de uitslag van dat uitstrijkje dan krijg.

Trouwens, het zonnetje begint steeds meer te schijnen en het lijkt erop dat de zomer dan toch echt begonnen is. Afgelopen zondag hebben we Litha (midzomer) gevierd in het klein, heerlijk rondom de vuurkorf in de tuin.
Daar staat ook de hortensia die dit jaar meer bloemen lijkt te hebben als vorig jaar en zo mooi blauw !


Geen opmerkingen: