Privacy verklaring

vrijdag 12 juni 2009

Civil War Dairy update 3

Komende zondag is het weer de 14e en dus tijd voor een update van the civil war dairy blokjes. Aangezien ik ze zondag niet kan plaatsen doe ik het vandaag alvast.
Ik doe het nog steeds rustig aan, na mijn ingreep van afgelopen vrijdag (zie vorig blogje), want ik merk dat ik nog niet de oude ben. Met mijn handen gaat het iets beter en ik heb dan ook de afgelopen 2 weken gewerkt aan 2 blokjes.
Normaal maak ik zo'n blokje op 1 dag en nu heb ik per blokje een dag of 6 nodig gehad omdat anders mijn handen weer zeer deden.

Mijn 4e blokje voor deze quilt is het blokje dat heet: Hungry Soldiers (nr. 8 - blz. 27) en dit blok bestaat uit 40 stukjes.
Zoals jullie weten gebruik ik voor deze blokken alleen stofjes die ik in huis heb en gelukkig vond ik stofjes die een beetje met de kleur overeen komen die gebruikt zijn in het boek.


Het 5e blok heet: Poor Columbia (nr. 73 - blz. 167) en bestaat uit 57 stukjes. En dit was een erg leuk blok om te maken.


Geen opmerkingen: