Privacy verklaring

woensdag 11 juli 2007

En dan is ze eindelijk af !

Vanavond de laatste steekjes gezet aan het borduurwerk Spirit of the cougar, waaraan ik een hele tijd geleden begonnen ben om te maken voor "borduren voor gezondheid".
Het is de bedoeling dat het (als ik het opgestuurd heb) ingelijst wordt en dan per opbod verkocht gaat worden. Hopelijk brengt het een paar euro op voor het goede doel.
Het was in elk geval en leuk borduurwerk om te maken.


Verder heb ik ook mijn eigen bijdrage geborduurd voor de mini RR 4 die in september van start gaat op een borduurgroep. Het is deze keer een 12 persoons RR met mini motieven dat betekent dat het motief niet groter dan 55x 55 kruisjes mag zijn.

Ik heb gekozen voor het thema halloween (hoe kan het ook anders) en doe er zelf nog 11 patroontjes bij (de andere patroontjes zijn ook allemaal uit dezelfde serie en zijn oa. heksen, spookjes en pompoenen). Als de lapjes na 1 jaar bij me terug komen ga ik er een verjaardagskalender van maken.


Van Linda kreeg ik dit lapje toegestuurd via het Sanman forum.


Geen opmerkingen: