Privacy verklaring

zondag 22 juli 2007

Poema af en de volgende wacht alweer

Nadat ik het elfje af had voor Kristina's RR (vorig blogje)  ging ik verder met de volgende RR van haar. Ze had namelijk de big cat RR nog liggen waar ook 2 lege vakjes opstonden en ik had gezegd dat ik wel een vakje voor haar zou borduren.
Nu stonden er al 2 luipaarden, 1 leeuwin en tijger op dus ik ging voor de poema. Zelf vind ik het altijd leuk als er zoveel verschillende afbeeldingen opkomen aan de hand van het thema en aangezien deze "grote katten" was heb je keus genoeg.
Hij borduurde lekker en het stof (jobelan) was ook heerlijk om op te werken.


Michiel was gistermorgen in de buurt van Weert met een groepje vrijwilligers een bepaald gebied aan het inventariseren. Ze kijken dan naar wat er zoal bloeit en groeit en dat wordt genoteerd. Natuurmonumenten en  Limburgs landschap zijn hier steeds benieuwd naar want dan weten ze of bepaalde gebieden gelaten moeten worden zoals ze zijn.
Nadat hij hier mee klaar was reed hij even door naar de handwerkwinkel Het Zwarte Schaap in Weert, want die hadden me vorige week gebeld met de vraag of ik nog steeds borduurde voor klanten van hen. Iets wat ik jaren geleden ook gedaan heb.
De eigenaar belde me 's morgens op dat het pakket er was en ik gaf Michiel even een seintje dat hij er gelijk langs mocht rijden . Hij was tenslotte al in de buurt.

Het is een borduurpakket van Lanarte (33829) wat een klant heel mooi vind en graag geborduurd wil zien. Het is niet echt mijn smaak, maar juist dan vind ik zoiets leuk om te borduren want voor jezelf begin ik aan zoiets niet snel. Ik kan de komende weken dus weer vooruit en zal hier mijn vorderingen laten zien.


Geen opmerkingen: