Privacy verklaring

vrijdag 13 juli 2007

Guatemala sampler onder handen

De afgelopen dagen weer eens gewerkt aan mijn Guatemala sampler, dat was ook hard nodig, want nadat ik afgelopen jaar eraan was begonnen en het eerste bloempje erop had staan bleef hij stil liggen.
De Guatemala Sampler staat in Handwerken Zonder Grenzen nummer 132 (Sept – Oct 2005).


 In totaal wordt hij 129 x 440 steken.


Na het eerste bloempje bleef hij toen liggen ...


totdat ik hem van de week weer onder handen nam en de eerste rij (of rij 21 het is maar hoe je het bekijkt) staat er nu helemaal op en het borduurde ook nog lekker snel. Vanavond begin ik aan de volgende rij.


Verder heb ik ook nog 3 regenboogkussens gemaakt. Dit kussen voor Emma had het thema dolfijnen.


En het kussen voor Gerdie een chow chow en bloemen.


Dit kussen voor Lenie vind ik zelf super geworden met al die vrolijk kwakende kikkers.


Het weer begint weer iets beter te worden en ze hebben in het weekend 30 graden voorspeld, zo loop je nog met je wintertrui aan en ineens moet je haast alles uittrekken, nouja alles ...

Mijn zoon Niels vertrekt vannacht om 12 uur voor 1 week met 5 vrienden naar Frankrijk in de streek Bourgondië. Het is een visvakantie en ze hebben met hun zessen een kompleet meer afgehuurd via karpervisvakanties Als je bij bestemmingen even het juiste rode ronde vind met de naam étang guerresse (hint: net boven de N van FRANCE) dan kun je alles lezen over waar ze vanaf morgen zijn.
Ze gaan met twee auto's met daarachter twee giga aanhangers die tot de nok gevuld zijn met allerlei visgerei, nu maar hopen dat ze bijten.

Geen opmerkingen: