Privacy verklaring

donderdag 19 juli 2007

En daar was het elfje

Begin van de week viel een envelop in de brievenbus met daarin 2 RR's waar nog een leeg vierkant op stond. Ik neem niet deel aan deze Engelse RR die plaats vind via een borduurforum,  maar bood vorige week aan om op elke RR iets te borduren. Kristina uit Engeland vond dat prachtig en stuurde ze me op.
Als eerste was daar de fairy RR waar nog een kleine fairy op geborduurd moest worden. Na eventjes spitten in mijn patronen vond ik dan ook een hele leuke (tenminste dat vind ik) en dit is haar geworden.


Het is geborduurd op glinster zachtgroen stof en bij de fairy heb ik onderaan haar jurk rose kraaltjes gezet.

Nu kan ik verder met de volgende RR van Kristina die het thema big cats heeft en ik heb al een leuke poema op het oog.

Met mijn Guatemala sampler loopt het ook aardig, ik ben inmiddels aan de 6e rij bezig en ik vind hem zelf mooier en mooier worden.



Als laatste nog even een foto die ik gisteravond nam toen de zon onderging. Wat was de lucht weer schitterend met haar kleuren blauw, rose en geel.


Geen opmerkingen: