Privacy verklaring

maandag 2 april 2007

Heerlijk weer !

Wat een heerlijk weer was het afgelopen weekend, het zonnetje scheen lekker warm. Zaterdagmiddag was ik aan het laatste regenboogkussen bezig van die week en ik wilde het op tijd klaar hebben zodat ik de naaimachine op kon ruimen. Michiel ging een boswandeling maken met de honden en Vincent (de vriend van Lindy) ging mee. Lindy moet 's zaterdags altijd werken, dus Vincent had volop tijd .

Ik had in elk geval het kussen klaar toen ze terug kwamen. De dag ervoor had ik eerst het kussen voor Marlou afgemaakt met het thema vrolijke kindermotieven.

Voorkant

Achterkant

En zaterdag dan het kussen voor Luna met het thema maan en sterren.

Voorkant

Achterkant

Zondag waren er in de buurt verschillende rommelmarkten en vrijmarkten waar we er een paar van bezocht hebben. Ook stond er een kraam met een mevrouw die allemaal nieuw boeken verkocht en Michiel kocht een leuk boek, namelijk 101 kwispelende staarten waar 101 foto's van honden in staan in allerlei poses. Erg leuk !
Zelf zag ik nog twee boeken liggen die ik niet in mijn collectie had, namelijk Wicca van Vivianne Crowley en het boek: De heks in elke vrouw van Laurie Cabot & Jean Mills.

Bij een andere kraam bleef ik opeens staan en zag een knuffeldier staan en wat kwam hij me bekend voor, opeens wist ik het, diezelfde aap was het lievelingsdier van mijn zoon Niels, die hem ook gewoon Aap noemde en dat beest overal mee naar toe sleepte (de eerste 10 jaar van zijn leven). Aap was kompleet versleten na die 10 jaar en ik had hem al vaak opgelapt, de oren van dat beest waren niet meer te zien, zo afgesleten. Na die 10 jaar nam hij afscheid en gooide hem weg, het was ook alleen nog maar een bundeltje stof. Het lieve beest had 10 jaar goede dienst gedaan, waar Niels was, was Aap !
De aap die ik hier zag was in perfekte conditie en had niets geleden, hij leek als nieuw. Aangezien Niels 15 april jarig is krijgt hij van mij dit jaar een extra cadeau ... de aap   ! Ik kon het niet laten en kocht dat beest en ik ga er een leuk papiertje om doen en ik ben zeer benieuwd naar het gezicht van Niels als hij het uitpakt op zijn 23e verjaardag hihihi.

Verder kocht ik nog 2 mooie houten kandelaars, die op de kast kunnen staan bij mijn andere heksenspulletjes. Ik miste deze nog, nu niet meer !

's Middags hebben we nog heerlijk genoten van het mooie weer en ook vandaag is het heerlijk buiten. Allerlei planten laten hun knoppen zien en de krentenboom staat al in bloei, allemaal mooie witte bloempjes. De prunus en meidoorn doen ook flink hun best, maar ik denk dat het nog een week of 2-3 zal duren voor ze hun rose bloemen zullen laten zien. Ik wacht geduldig af tot ze zover zijn.

Geen opmerkingen: