Privacy verklaring

vrijdag 30 maart 2007

Nog 2 te gaan

Mijn naaimachine is overuren aan het maken deze week, want er stonden 7 regenboogkussens op het programma om in elkaar gezet te worden. Daarvan zijn er nu 5 klaar dus nog 2 te gaan.
Zo meteen ga ik de lapjes stof al knippen voor beide kussens en misschien straks nog aan eentje beginnen en dan morgen ze beide afmaken.
Woensdag maakte ik het kussen voor Mercedes met het thema vrije keuze met een spiritueel tintje. Ik koos hiervoor een stofje met allemaal zonnen en manen erop.


Gisteren maakte ik dan het kussen voor EmmaMarie met het thema konijnen.


En vandaag was een kinderkussen voor Robin aan de beurt en daar nam ik een vrolijk kinderstofje voor met allemaal verschillende dieren erop die in een treintje zitten.


Voor de achterkant had ik een bijpassend stoffenpanel gekocht.


De 2 kussens die ik nu nog moet maken zijn ook kussens voor kinderen, dus daar liggen alweer vrolijke kinderstoffen voor klaar.
Elk kussen opnieuw vind ik het spannend of ik er leuke stofjes bij kan vinden en ik moet eerlijk bekennen dat het met kinderstoffen altijd heel goed lukt. Er is ook zoveel keus in kinderstoffen en bovendien vind ik kussens voor kinderen maken nog het leukste, zal wel door al die vrolijke stoffen komen!

Vanavond komt ook Lindy's vriend weer (vorig weekend was hij ook hier), helemaal vanuit Drente waar hij woont. Zeker niet naast de deur, telkens een treinreis van zo'n 3 uur, het is maar waar je zin in hebt.

Morgenvroeg gaat Michiel naar zijn vrijwilligerswerk waar een demonstratie is van: "Hoe moet een zeis gehaard worden" want tja, als je met een zeis werkt moet je dat wel weten natuurlijk.
Zondag is er weer een leuke rommelmarkt in de buurt, dus wij hoeven ons dit weekend niet te vervelen.

Iedereen een heel fijn weekend !!!

Geen opmerkingen: