Privacy verklaring

woensdag 6 december 2006

Let it snow deel 4

Gisteren kreeg ik een foto toegestuurd van Jacqueline die ze gemaakt had van het hartje wat ik haar laatst gestuurd had. Ik had voor haar een hartje gemaakt met sneeuwpopjesstof, aangezien ze gek op sneeuwpoppen is.


Gisteren kreeg ik ook deel 4 toegestuurd van de sanman sal "Let it snow" en aangezien dit maar een klein deel was, heb ik die maar gelijk gemaakt.
De kleur van het stof komt niet zo goed uit, want dit is lichtblauw en het lijkt op de foto een beetje rose. Ik kijk nu al uit naar komende maandag als deel 5 weer komt.


Verder heb ik nog een kerstornamentje gemaakt voor iemand als cadeautje en dat gaat vandaag op de post. Aangezien ze deze weblog niet leest kan ik de foto wel laten zien. Op de achterkant heb ik kleine zilveren sterren pailetjes vastgezet.


Bij mijn vorige berichtje kwam de vraag van iemand of ik mijn eigen huisje ook vol zelfgemaakte kerstwerkjes heb hangen. Het antwoord daarop is NEE en waarom ? .... ik heb er geen tijd voor. Ik ben zo druk met allerlei dingetjes te maken voor andere dat ik geen tijd heb om voor mezelf iets te maken dus ook dit jaar weer geen eigen gemaakte ornamentjes in de boom, tenminste ... als ik uberhaupt wel een boom zet.

Geen opmerkingen: