Privacy verklaring

zaterdag 23 december 2006

Kerst

En inmiddels zijn we de 25 al gepasseerd wat betreft de regenboogkussens, gisteren heb ik de 27e aanvraag al op de groep gezet en gisteravond kwamen er nog 2 aanvragen binnen wat dus het 28e en 29e kussen gaat worden. Deze twee ga ik pas vandaag op de groep plaatsen omdat ik nog even aan het wachten ben op wat informatie van de aanvraagster.
Van de week heb ik het kussen voor Miranda afgekregen met het thema vlinders, die ook weer vrolijk van kleur geworden is.


Ook het kussen voor José met het thema bloemen is klaar.


In de tussentijd heb ik niet stilgezeten want ik heb nog 2 ornamentjes gemaakt. Deze had ik voor iemand als cadeautje gemaakt.


Voor mezelf heb ik er ook maar een gemaakt, een van de weinige kerstversieringen die in ons huis hangen/staan, we hebben zelfs geen boom.


De round robin die begin dit jaar afgekomen was, lag ook nog te wachten om afgewerkt te worden en dat heb ik de afgelopen dagen ook nog maar gedaan. Ik heb er een groen stofje waar hulstblaadjes met rode besjes op staan, erom genaaid en nu hangt hij te pronken boven de bank.


En dan was er uiteraard nog deel 5 en 6 van de sanman sal die ik nog af moest maken en jawel, dat heb ik ook de afgelopen dagen tussendoor gedaan. Jaja, ik heb echt niet stilgezeten hoor, ik heb zelfs geen tijd gehad om de blogs van andere langs te gaan, maar dat probeer ik vandaag toch nog even te doen.


Morgen (zondag) rijden we rond het middaguur naar Haarlem waar we kerstavond en eerste kerstdag door brengen. 's Avonds op eerste kerstdag rijden we weer richting Limburg. We hopen dat jullie allemaal fijne en gezellige kerstdagen hebben en voor diegene die het nodig hebben sturen wij veel liefde, licht en kracht toe !


Nog even een laatste aanvulling, ik had ook nog 3 rendieren geborduurd. Ik zou er eigenlijk 10 klaar moeten hebben, want ik wilde ze gebruiken om mijn kleine houten kerstboompje mee op te vullen. Helaas heb ik er pas 3 af, maar ik borduur gewoon verder en misschien dat ik ze volgende week wel allemaal af heb.




Zojuist ook even in de tuin wat vers mos afgedaan. Dat heb ik in een houten bakje gelegd, daarop 3 kerstballen en verschillende theelichtjes. Klaar is mijn kerststukje wat voor mij symbool staat voor kerstmis, want voor mij is kerstmis, het feest van het licht !


Geen opmerkingen: