Privacy verklaring

zondag 16 juni 2019

Hooray, I'm going to be a grandma

En dan krijg je donderdag via skype van je dochter in Engeland geweldig leuk nieuws te horen 😍. Hij of zij wordt 24 december verwacht.

And then on Thursday you get to hear wonderful news through skype from your daughter in England 😍 He or she is expected on December 24.


Vorige week toen het prachtig zonnig weer was, was ik bezig met de Sea Gleam sjaal van Curious Handmade in de tuin.

Last week when it was beautiful sunny weather, I was busy with the Sea Gleam from Curious Handmade in the garden.


Het garen is van Craftfulness en nee ik ben geen chocolade aan het drinken, maar een heerlijke thee. Het is Salted Caramel groene thee van Twinings Tea UK die een vriendin die in de UK woont voor me kocht.

The yarn is from Craftfulness and no I'm not drinking chocolate but a delicious tea. It is Salted Caramel green tea from Twinings Tea UK that a friend bought for me who lives in the UK.


Bowy vermaakt zich ook uitstekend in de tuin als het zo heerlijk zonnig weer is.

Bowy also has a great time in the garden when the weather is nice and sunny.



Er staat op veel plaatsen in de tuin vingerhoedskruid, ik blijf ze prachtig vinden.

There is foxglove in many places in the garden, I really love them.


Drie dagen geleden was ik zover dat ik nog maar 5 naalden hoefde te breien aan de Sea Gleam sjaal van Curious Handmade, voordat ik aan de rand kon beginnen.

Three days ago I was so far that I only had 5 rows to knit on the Sea Gleam from Curious Handmade and then I could start on the border.


Inmiddels ben ik aan de rand begonnen en ik hoop de sjaal binnen enkele dagen af te krijgen. Vriendin Trees deed vorig jaar enkele planten uit haar tuin, waaronder enkele rozen. Ik plantte ze bij mij in de tuin en een ervan staat inmiddels in bloei en hij ruikt zo heerlijk.

I have now started working on the edge and I hope to get the shawl ready in a few days. My friend Trees removed some plants from her garden last year, including some roses. I planted them in our garden and one of them is now in bloom and it smells so delicious.


15 opmerkingen:

Marilyn zei

Love the flowers, especially the Foxglove, so very pretty.
Congrats on becoming a soon-to-be Grandma!!!
How exciting to have a Christmas baby.
I know it will be spoiled with knitting & quilts!!
Marilyn

Julie zei

Huge congratulations on the exciting news.
I see lots of baby knitting in the coming months.

anja zei

wat een leuk nieuws, een bijna-Kerstkindje! Maar, is 24 december de datum waarop ze is uitgerekend, of wordt de bevalling sowieso op die dag ingeleid c.q. wordt de baby die dag geboren via keizersnede?
Ik denk zomaar dat we de komende maanden misschien wat minder shawls zullen zien, en baby-dekentjes in de plaats daarvan.

Karen - Quilts...etc. zei

what beautiful gardens - congratulations on your new grandchild this coming winter - what exciting news for you! I have not heard of that tea!

Annelies zei

Van harte gefeliciteerd. Wat een mooi vooruitzicht.

Marion van de Sande zei

Wat een geweldig nieuws Carin, heel erg leuk!! Dus jij gaat nu met de kerst naar the UK?

Coby Breitner zei

Allereerst van harte gefeliciteerd as oma, klinkt anders he. Ben sinds 2 jaar ook oma en het voelt meteen goed.
Dan ohhh noem je het woord weer thee caramel salted. Sinds jij voor de kerst erover schreef ben ik overal op zoek ernaar.
Voor zover ik weet kan ik het in nld nergens kopen en alleen bestellen in engeland. Moet goed ivm de verzendkosten wil ik meer bestellen en eigenlijk gewoon eerst proeven.
Nou ja ik wacht af tot er iemand naar engeland gaat.

Anu zei

Congratulations! You can start to knit for the baby :). What a beautiful garden you have! Enjoy!

Maggie zei

Congratulations, that's great news! You will be able to knit lots of lovely baby things :-)

jmk zei

Congratulations! This will be an even more wonderful Christmas for you all.

Kath zei

How exciting! I am envious :-D This will be an extra special Christmas that's for sure.

Code Lief zei

Gefeliciteerd met het babynieuws, wat leuk om naartoe te leven!

Terri zei

Congratulations!!!!!!!!!!

juffrouw Ooievaar zei

Hallo Carin,
Bij toeval je blog ontdekt, ik ga je volgen :)
Gefeliciteerd met zo’n fijn nieuws, geweldig een kleinkind.
Groetjes Anita

mieke zei

Gefeliciteerd , aanstaande oma.
Dat gaat vast en zeker super leuk worden. ( ik spreek uit ervaring )
Groetjes Mieke