Privacy verklaring

vrijdag 21 november 2008

Got your nose

Even tijd voor een kort blogje, want ik ben deze week niet zoveel online. De reden is dat schoonmoeder een paar dagen hier is t/m zondagavond en dan doen wij andere dingen. Zoals gisteren een dagje weg naar het zuiden van Limburg.

Verder heb ik wel het afgelopen weekend een mini quiltje gemaakt met de naam: Got your nose. Het is voor iemand die een wens had ingevuld bij de wensenkermis op een borduurgroepje.
De wensenkermis houdt in dat je daar een wens in kan zetten of meerdere en andere leden van de groep kijken dan of ze deze wens kunnen vervullen. Je kunt van alles vragen bv. bepaald soort borduurgaren, knoopjes en/of buttons, iets voor kerst of ander seizoen, stofjes ... etc.

Ik zag dat Saskia iets voor kerst vroeg met een rendier of sneeuwpop en ik wist dat ik nog een leuk patroontje had van een mini quiltje waarop sneeuwpoppen stonden. Dus ben ik het afgelopen weekend aan de slag gegaan en na 4 dagen had ik dit quiltje af. Saskia heeft het inmiddels ontvangen dus ik kan het hier nu ook laten zien.



Verder heb ik nog twee wensen aangekruist die ik ga vervullen. Een daarvan is al gepost en met de ander ben ik nog bezig. Beide kan ik nog niet laten zien omdat de ontvanger ze nog niet heeft gekregen. Maar zo snel dat het geval is dan laat ik ze uiteraard zien.

Tenslotte wil ik bij deze alle mensen die gestemd hadden op mijn quilt bij handwerken zonder grenzen enorm bedanken voor hun stem. De wedstrijd was gisteren afgelopen en vanmorgen kreeg ik al een mailtje van de organisatie met de mededeling dat ik de 1e prijs gewonnen had. Dit is een waardebon die ik kan besteden in een aantal winkels.
Dus nogmaals mensen ... BEDANKT !!!


Geen opmerkingen: