Privacy verklaring

woensdag 5 november 2008

Herfst (blokken)

Even dacht ik dat ik me anders zou voelen nu ik 46 jaar geworden ben, maar neehoor, ik voel me nog steeds 18 !

Gisteren ben ik even aan een winter/kerstquiltje begonnen zodat die klaar is komende maand, maar hij schiet zo hard op dat ik hem misschien al komende week af heb. Foto komt er aan.

Maandag heb ik weer eens 2 blokken gemaakt van mijn herfstquilt, want hij lag al maanden stil en op die manier komt hij natuurlijk nooit af.
Kennen jullie hem nog? Ik heb toen een paar blokken laten zien die ik al af had.


En daar zijn nu weer 2 grote blokken van 36 x 36 cm. bijgekomen.


Hoop binnenkort nog een aantal blokken te maken, maar eerst even wat andere dingen.
Ook heb ik een quilt van mij op handwerken zonder grenzen gezet en daar kan op gestemd worden, zo meteen daarover meer.

Eerst wat herfstfoto's, want bij deze herfstblokken hierboven horen natuurlijk de foto's die ik enkele weken terug al maakte van onze herfstwandeling op 19 oktober.
Geen tekst erbij maar gewoon even genieten.









Dan nu over de wedstrijd. Op handwerken zonder grenzen heb ik een foto geplaatst van Witchy's BOO-tanic garden. 


Elke dag mag je er 1x op stemmen t/m 20 november 17.00 uur. Daarna komt de uitslag. Voor wie het leuk vindt om op mijn quilt elke dag te stemmen kan dat HIER doen. Je hoeft je niet in te loggen ervoor.
Gewoon op de foto klikken en dan op het woordje STEM drukken onderaan die foto. Ik ben met elke stem ontzettend blij. En als je bang bent dat je er niet elke dag aan denkt, gewoon een briefje naast je pc leggen.


Geen opmerkingen: