Privacy verklaring

maandag 21 januari 2008

De heksen kleerkast

Gisteren heb ik lekker door kunnen borduren aan Helga Hag's beauty bag en gisteravond had ik het af. Ik vind het enorm leuk geworden en ga nu bedenken hoe ik het af ga werken. Het komt in elk geval op de slaapkamer te hangen.


Uiteraard lag het volgende nieuwe werkje al klaar  en daar heb ik gisteravond dan ook de eerste steekjes opgezet. Het is een borduurwerk van Sue Hillis en het heet: Hazel's Wardrobe.


Ook deze komt op de slaapkamer te hangen, een heuse heksen kleerkast. Wist ik maar waar ze van die schoenen verkochten, want die zouden prachtig op de slaapkamer bij de commode staan. Ik ben allerlei heksen spullen aan het verzamelen voor op de slaapkamer, voor zover ik die nog mis. Voor de quilt die op bed komt te liggen heb ik ook al een idee maar dat zien jullie met de tijd wel.
Hier is de eerste update van de heksen kleerkast.


De operatie van Sinto gaat morgen door (castratie). Zaterdag zijn we toch nog met hem naar de dierenarts geweest (met de wond die hij opliep met de vechtpartij zoals te lezen is in het vorige blogje) en het bleek dat hij toch een flinke wond had aan de linkerkant, dus nu krijgt hij antibiotica en pijnstillers. Ik hoop echt dat hij rustiger wordt na de operatie.

Geen opmerkingen: