Privacy verklaring

dinsdag 29 januari 2008

Cirkels, cirkels en nog meer cirkels ...

Ja ja ik ben nog steeds druk bezig aan het borduren. Gequilt heb ik deze maand nog niet maar dat komt wel weer. Hazels wardrobe schiet nu erg lekker op en ik hoop hem echt komende week af te hebben.


Niet geheel zonder reden hoor want ik heb mijn volgende project al weer klaar liggen, in elk geval het patroon. De garens zijn onderweg en ik hoop dat ze volgende week aangekomen zijn.
Het patroon heet cirque des circles (circus van de circles) en ik was er gelijk weg van. Het doet me denken aan bloemen mandala's. Het patroon is van ink circles.


Vicky Clayton heeft er een speciaal zijdedraad voor geverfd, die Marque des cercles heet. De kleur loopt van goudgeel naar bruin.

Ik heb gisteren het garen pas besteld dus ik hoop echt dat het aankomende week binnen is zodat ik dan de eerste steekjes kan gaan zetten. Ik ga hem ook op zwarte jobelan borduren.

Ook kwam er nog een lapje binnen van het Sanman forum, deze is van Sharona.


Geen opmerkingen: