Privacy verklaring

vrijdag 30 november 2007

Kerstquilt gaat lekker !

Er is weer een regenboogkussen klaar, dit kussen is voor Tiny met thema honden.


Ook zijn er weer een paar lapjes binnen gekomen via het Sanman forum. Deze kwam van Barbara.


Lapje van Chantal.

Deze is van Maru.

Kennen jullie hem nog? De Christmas time quilt. Ik liet hem enige tijd geleden zien toen ik het patroon gekocht had bij Ellie's quiltplace. Ik was er meteen verliefd op.


Inmiddels ben ik er druk mee aan de gang en hij werkt super lekker. Ik heb een paar foto's gemaakt van hoe ver ik nu ben. Helaas zijn ze een beetje overbelicht en geel door de lamp die boven de tafel hangt, maar zo krijgen jullie toch een idee en weten jullie gelijk dat ik niet stil zit. De onderste rij is helemaal klaar.


2 blokken van de middelste rij

Volgend blok van de middelste rij

Middelste blok van de bovenste rij waar ik nu aan bezig ben.

Deze quilt is echt super om aan te werken en hij was al af geweest ware het niet dat ik 2 andere quilts nog tussendoor heb gemaakt, de Sitting on leaves quilt EN de Beary Squary babyquilt. Verder ook nog een paar borduurwerkjes die af moesten, dus het is meer uit tijdgebrek dat hij nog niet af is.
Dit weekend maak ik eerst even deel 2 (6 bloemblokken) van de quiltmysterie, die georganiseerd wordt op Quiltvirus. Deel 1 waren de 6 boompjes die ik enige tijd terug heb laten zien.

=======

Een aantal mensen uit mijn adressenboek van outlook heb ik het volgende mailtje gestuurd om eens te zien welke antwoorden ik terug zou krijgen. Het ging om deze tekst:
"Beschrijf mij in 1 woord, gewoon 1 woord. Zend je mailtje terug naar ALLEEN mij. Daarna stuur je dit bericht naar al je vrienden en je zult zien hoeveel vreemde en interessante dingen er over je gezegd worden!".

En inmiddels heb ik al enkele antwoorden ontvangen:
Liefdevol (vriend)
Gestoord :p (dochter)
FabelgewelfantasupermegaĆ¼bermooi mens ... (vriend)
Warm (quiltvriendin)
Razendsnel (quiltvriendin)
Spiritueel (borduurvriendin)
Creatief (borduurvriendin)
Heks (zus)
Bezigbijtje (borduurvriendin)
Spiritueel (borduurvriendin)
Zachtaardig (vriendin)
Warm (quiltvriendin)

Heel leuk om te lezen wat iemand van je denkt!



Geen opmerkingen: