Privacy verklaring

maandag 10 december 2007

Hier uw bezem parkeren !

Afgelopend weekend tussen het quilten door ook eventjes geborduurd. Ik had nog een leuk patroon liggen wat ik wilde maken voor in de gang, zodat onze bezoekers weten waar ze hun vervoermiddel kunnen parkeren.



Dus even een lapje geverfd in de thee, laten drogen en daarna met zwart DMC garen aan de gang. Het borduurde lekker en ook razend vlot. Zondagmiddag had ik het borduurwerk al af en vanavond heb ik het even voorzien van een stoffen rand zodat ik het op kon hangen.


Dan heb ik ook nog 2 regenboogkussens afgemaakt. Het eerste was voor Gini met het thema Vrije keuze.


Ook het kussen voor Ko had het thema Vrije keuze.


Verder heb ik hard gewerkt aan mijn kerstquilt die inmiddels de naam "Colourful christmas" heeft gekregen, vanwege de vele kleuren die erin zitten en dus zeker geen traditionele kerstkleuren. Nee heerlijk bont is hij geworden. Het is dat ik mijn quilts Engelse namen geef want als ik voor een Nederlandse naam was gegaan dan was het zeker "Bonte ker(st)mis" geworden.

De top is inmiddels af en ik heb hem zondagmiddag nog gesandwiched, dus het doorquilten kan beginnen. Aan de groene krans (rechtsboven) zie je rode draad hangen, hier komen, na het doorquilten, 3 belletjes aan te hangen.


Geen opmerkingen: