Privacy verklaring

maandag 29 januari 2007

Witches in a box

De kop is eraf ! Ik heb de top van mijn eerste quilt klaar en ik ben er heel tevreden over. Alle blokjes heb ik met de hand aan elkaar gezet. Alleen de border heb ik met de naaimachine er aan gezet.
Gelukkig ben ik meestal wel vrolijk en zoniet dan wordt je het wel als je hiernaar kijkt met al zijn vrolijke kleurtjes.


Verder zijn er weer twee regenboogkussens overhandigd. Het ene heeft het thema Egypte-Nederland en de aanvraagster leek het leuk als er iets gedaan werd met stofjes in de kleuren van onze Nederlandse vlag. Niet makkelijk als je moet werken met afbeeldingen uit twee landen maar volgens mij is hij toch wel goed gelukt. Het heeft nu wat weg van een Delfsblauw tegeltje. Dit is het kussen voor Hoda.


Het andere kussen, dat voor Anita was, had als thema heksen en hier maakte ik met paars stof heksenhoedjes tussen de geborduurde lapjes in.


De quilt voor Arjan waar ik een lapje voor had geborduurd (midden links) is ook overhandigd.


Geen opmerkingen: