Privacy verklaring

zaterdag 1 oktober 2022

Socktober / Sockoween

 Inmiddels zijn er weer 2 weken om. Het gaat weer ietsjes beter, hoewel er ook dagen waren waarop ik teveel deed en dat liet mijn lichaam meteen weten. Maar ik kan nu een klein rondje lopen van een 60 tot 80 meter aan de arm van Michiel, dus dat gaat ook vooruit. Verder ben ik ook weer steeds een paar naalden aan het breien.
Deze maand is het socktober/sockoween, wat betekent sokken breien in oktober. Ik koos deze mooie streng uit van Little Bishes Stitches met de naam Pumpkin Spice.

Now 2 weeks have passed. I'm doing a little better again, although there were also days when I did too much and my body let it know right away. But I can now walk a little of 60 to 80 meters on Michiel's arm, so that is also improving. I am also back to knitting again, a few needles each time.
This month it's socktober/sockoween, which means knitting socks in October. I picked out this lovely skein from Little Bishes Stitches called Pumpkin Spice.

Ik ben meteen begonnen en ik hoop ze dan ook deze maand af te krijgen.

I started right away and I hope to finish them this month.

Ik heb dit jaar ook de Halloween box van Nicole Mendez. Ik mag op 10, 17, 24 en 31 oktober een zakje open maken waar dan een zelfstrepende streng in zit, in een halloween kleur.

I also have Nicole Mendez's Halloween box this year. I can open a bag on October 10, 17, 24 and 31 that contains a self-striping skein, in a Halloween color.

Gisteren zijn we even naar Duitsland gereden. Gelukkig kan ik goed zitten in de auto en in de winkels liep ik met de rollator. Bij de Rewe weer thee gekocht en bij de DM waren de advent kalenders weer op voorraad.
Ik kocht weer de Bio kalender want die is me vorig jaar goed bevallen.

Yesterday we drove to Germany. Fortunately I can sit well in the car and in the shops I walked with the walker. Bought tea at the Rewe again and the advent calendars were back in stock at the DM.
I bought the Bio calendar again because I liked it last year.

Uiteraard kreeg Mees ook weer de honden kalender.

Of course Mees also got the dog calendar again.

Daarnaast kwamen ook deze 3 boeken binnen van De-Ann Black. Ze zijn helaas alleen in het Engels verkrijgbaar.

In addition, these 3 books also came in from De-Ann Black.

En gisteren kwam ook de 3e zending van mijn Opal abonnement van 2022 (4x per jaar 6 bollen) binnen en wat zijn de kleuren weer mooi. De 3 van de onderste rij zijn mijn favoriet.

And yesterday the 3rd shipment of my Opal subscription from 2022 (4x a year 6 balls) arrived and the colors are beautiful again. The 3 in the bottom row are my favorite.

 



8 opmerkingen:

juffrouw Ooievaar zei

Wat fijn om te lezen dat het weer iets beter met je gaat :)
Jij vermaakt je wel met je wolletjes en boeken ;)
Wat leuk die adventskalender voor honden.
Groetjes Anita

Marguerite zei

Fijn om te lezen dat het beter met je gaat.
En te zien dat je weer aan het breien bent.
En ook dit jaar weer diverse adventskalenders

Coby Breitner zei

Zo blij te horen dat het steeds beter gaat met je. Ook weer niet te hard van stapel he, neem jezelf in acht. Hoe moeilijk ook. Prachtige kleur voor de sokken. En dan ja ohhhh die boeken wat veel zijn er daarvan, ook kleurboeken en boeken voor kids zo leuk.
Ik ren natuurlijk volgende week ook even naar de DM dat begrijp je want wij krijgen ook zo'n klein viervoetertje. Ben benieuwd wat er in December allemaal uit de PR kalender gaat komen.
Fijne zondag groetjes Coby

Marilyn zei

Those socks are going to be gorgeous!
What goodies you found.
Glad you are feeling better & getting around some.
Continued prayers for your recovery.
Marilyn

Anoniem zei

It's lovely to see you getting out and about and doing the things you enjoy again. 🙂 (It's Judy. I don't seem to be able to sign in. 🤷‍♀️)

Marion van de Sande zei

Fijn dat het toch telkens met kleine stapjes vooruit gaat. En je hebt vele verwennerijtjes deze week! Fijn voor je!

Maggie zei

Glad to hear you are getting better and able to do more, you must be happy to be knitting again too.
The opal yarn is gorgeous, I've yet to knit with opal as I haven't seen it in any of my local shops.

Flickenstichlerin zei

Good to read you are feeling better and are able to walk a little. Boy, you know more about the stores here than I do. Can't believe it. I must be blind. Have not seen Advent Calendars yet and I am really crazy about them.