Privacy verklaring

donderdag 15 september 2022

Some beautiful gifts

 En weer zijn we 2 weken verder. Morgen is het alweer 6 weken geleden dat ik mijn operatie had. Ik ben druk bezig met de revalidatie die vaak niet meevalt. 3x per week komt de fysiotherapeut aan huis en we doen dan allerlei oefeningen. Ook zit ik sinds deze week terug op de hometrainer voor 5 tot 10 minuten. Het rechtop zitten gaat steeds beter en gaat nu goed voor een minuut of 25-30. Het litteken geneest goed en ook de pijn aan de trapezius spier wordt met de week minder.
Verder ben ik ook nog verwend met hele mooie cadeaus.

And again we are 2 weeks further. Tomorrow it will be 6 weeks since I had my surgery. I am busy with rehabilitation which is often not easy. The physiotherapist comes to my home 3 times a week and we do all kinds of exercises. I have also been back on the exercise bike since this week for 5 till 10 minutes. Sitting up straight is getting better and better now for about 25-30 minutes. The scar heals well and the pain in the trapezius muscle is also less by the week.
I am also spoiled with very nice gifts.

Peter Rabbit beeldje uit 1948 /  Peter Rabbit figurine from 1948

Een bak vol herfstspullen / A box full of autumn stuff


Herlijke sapjes / Delicious juices

Mooie bos bloemen / Beautiful bunch of flowers

Een lief bloementaartje / A sweet flower cake

Een doos vol prachtige garens, Peter Rabbit tasje, advent kalender boek van een lieve instagram vriendin / A box full of beautiful yarns, Peter Rabbit bag, advent calendar book from a sweet instagram friend


Verder heel veel kaarten van familie, vrienden en facebookvrienden / Also lots of cards from family, friends and facebook friends


Gelezen is er niet veel. In het ziekenhuis had ik geluisterd naar de Winter in de B & B van Kaat de Kock, een leuk grappig boek.

Not much has been read. In the hospital I had listened to the Winter in the B & B by Kaat de Kock, a nice funny book (not available in English).


Voor ik het ziekenhuis in ging had ik 3 boeken gekocht bij de boekwinkel, waaronder Een nieuw leven van Katie Fforde. Sinds 2 weken kan ik eindelijk weer een boek vasthouden voor eventjes (mijn armen en handen kunnen het gewicht nog niet lang verdragen).  Gisteravond heb ik het boek uitgelezen en net als haar andere boeken was ook dit weer een genot om te lezen.

Before entering the hospital I had bought 3 books at the bookshop, including A rose petal summer by Katie Fforde. Since 2 weeks I can finally hold a book again for a while (my arms and hands can't bear the weight for long yet). Last night I finished the book and like her other books, this one was a pleasure to read again.


Ook kwamen de mooie strengen van Knit.and.Love binnen. Alvast een leuk vooruitzicht voor als ik weer volop kan breien.

The beautiful skeins from Knit.and.Love also arrived. A nice prospect for when I can knit again.


5 opmerkingen:

anja zei

Wat ben je verwend! Maar dat verdien je ook, na zo'n zware operatie. Fijn dat het langzaam maar zeker de goede kant op gaat. Veel succes de komende tijd met trainen en herstellen.

Anoniem zei

Gelukkig gaat het alweer wat beter na je operatie, misschien kun je je leesboek op een lessenaar zetten of een boekenstandaard. Of een ereader in een standaard. Heel veel sterkte gewenst de komende tijd en hoop voor je dat je voorspoedig geneest en weer veel zal kunnen breien.

Marion van de Sande zei

Wat fijn dat je de vooruitgang ziet en merkt Carin! Ik heb echt respect voor je positieve instelling. En het zijn inderdaad geweldige wolletjes!

Marilyn zei

I hope you are feeling better each day.
What wonderful, thoughtful gifts you received.
Take care.
Marilyn

Coby Breitner zei

Ha Carin fijn weer een blog van je te lezen. Ik denk nl al meer dan een week oh ja ik ga Carin even mailen. Zal zo vertellen waarom. Natuurlijk ben ik superblij dat je vooruit gaat. Weer plezier in het lezen en dat handwerken komt ook wel weer. Alles op zijn tijd. Je bent goed verwend inderdaad, het is ook niet niks he. Waarom ik wilde mailen, nou natuurlijk altijd als ik ergens iets van Peter Rabbit zie moet ik aan jou denken. Kom ik vorige week in een winkel gewoon hier in Den Haag. Ik keek mijn ogen uit zoveel Peter Rabbit heb ik nog nooit bij mekaar gezien. Je kan het zo gek niet bedenken of het was er van kaart tot servies, koffers, kleding enz enz.....En wat zag ik staan jawel een Adventkalender ook van Peter Rabbit. Geen idee wat erin zat want ik had helemaal geen tijd om rustig rond te kijken, dus ik ga binnenkort terug. Vervolgens was ik bij de Boekenhal (ken je die winkel) en weer allemaal Peter Rabbit, veel al kaarten, diamont painting enz... Ik dacht het moet niet gekker worden en dus denk ik steeds even aan jou en hoe het met je gaat?
Fijn weekend, groetjes Coby