Privacy verklaring

donderdag 27 oktober 2022

New socks on the needle

 Direct nadat ik de Pumpkin Spice sokken af had, begon ik met deze kleuren.

Right after I finished the Pumpkin Spice socks, I started with these colors.

De middelste bol komt van de Opal ABO september 2022 en die combineer ik met een oranje en paarse uni kleur van Opal.

The middle ball comes from the Opal ABO September 2022 and I combine it with an orange and purple uni color from Opal.

Deze kleuren deden me echt aan halloween denken dus dat past goed bij deze maand.

These colors really reminded me of Halloween so that fits well with this month.

Het patroon wat ik gebruik heb ik al eens gebreid. Het is Just Add Magic van Kay Jones, te vinden op Ravelry.

I have already knitted once the pattern I use. It's Just Add Magic by Kay Jones, available on Ravelry.

Afgelopen zaterdag zijn we naar The Log Cabin in Hillensberg (Duitsland) gereden. De winkel bestond 25 jaar en daar hoort dan een feestje bij. Aangezien we Jacqueline al heel wat jaren kennen, gingen we haar feliciteren. Mijn vriendin Francien was ook meeereden. Ik kocht nog 7 FQ's die ik bij de Sarah's Story quilt wil gebruiken, waarvan ik vorig jaar al het patroon kocht met veel bijpassende stoffen. Ook zag ik nog 2 kommetjes staan in een van mijn lievelingskleuren. De mok was een presentje van Jacqueline.

Last Saturday we drove to The Log Cabin in Hillensberg (Germany). The store existed 25 years and that means a party. Since we have known Jacqueline for many years, we went to congratulate her. My friend Francien was also riding along. I bought 7 more FQ's that I want to use with the Sarah's Story quilt, of which I already bought the pattern last year with lots of matching fabrics. I also saw 2 bowls in one of my favorite colors. The mug was a present from Jacqueline.

Van tevoren reden we nog naar tuddern waar veel winkels bij elkaar liggen. Ik wist dat de DM de thee adventskalenders binnen had en die wilde ik nog dolgraag. Van de DM en Cupper (Clipper) kalenders lagen er nog veel, maar die van de Yogi was bijna op. Alle drie de kalenders zijn kruiden theesoorten en daar hou ik juist van. Heerlijk in december allerlei smaken proeven.

Beforehand we drove to Tuddern (Germany) where many shops are located together. I knew the DM had the tea advent calendars in and I really wanted them. There were still many of the DM and Cupper (Clipper) calendars, but the Yogi's was almost gone. All three calendars are herbal teas and I like that. Delicious in December to taste all kinds of flavors.

Afgelopen maandag mocht ik alweer het derde pakje open maken van de Halloweenbox van Nicole C. Mendez. Deze keer zat er de kleur All Hallow's Eve in.

Last Monday I got to open the third package from Nicole C. Mendez's Halloween box. This time it contained the color All Hallow's Eve.

Gisteren ben ik ook mijn herhaalvaccinatie gaan halen. Dit is alweer de vijfde. Volgende week is het tijd voor de griepprik.

Yesterday I also went to get my repeat vaccination. This is already the fifth. Next week it's time for the flu shot.


 

6 opmerkingen:

Marilyn zei

I love all of the socks you knit, so very pretty.
And the yarns are gorgeous!
Marilyn

Dientje zei

Mooie sok wordt het, de roze streng is ook prachtig. Leuke inkopen heb je gedaan, soms loop je zo ergens tegenaan. Gefeliciteerd alvast met je 6x verjaardag. We schelen 10 jaar, bij mij wordt het 7x. Groet, Dientje

Coby Breitner zei

Hee Carin, wat heb je weer een leuke dingen gekocht. Volgend weekend als ik in Aalten ben hoop ik ook even naar de DM enzo te kunnen gaan. Heb wel al een leuke Advent kalender bij Sostrene gekocht met thee voor mijn vriendin.
Hoop misschien in December eens naar de Log Cabin te gaan, zou ik zo graag eens kijken daar. Jij hebt weer leuke dingen gekocht, mooie stof.
We lopen gelijk op met de vaccinaties, griepprik moet ik ook nog maar dat gaat via mijn werk.
Fijn weekend, oh ja zag je de boekjes van PR over halloween enzo bij S&S?
groetjes Coby

jmk zei

Those colours *are* perfect for Halloween socks. 😁 I'm getting my 4th or 5th COVID jab (I've lost track lol) in 10 days. I had the flu one a couple of weeks ago. 👍

Marion van de Sande zei

Prachtige stofjes heb je gekocht in Duitsland en de zachtblauwe bakjes vind ik ook mooi.

Ik krijg zo meteen mijn eerste griepprik, twijfel er wat over want heb nooit griep maar ach, je weet maar nooit. De booster kreeg ik alweer 3 weken geleden, ik had mazzel en kon 100 meter verderop aan het eind van de dag van een al aangebroken serie gebruik maken. Voelde me meteen een stuk veiliger weer.

Ik ben trouwens bezig met mijn eerste paar babyslofjes, nu aan het eind bezig met de hiel, mocht het niet lukken dan pm ik je even ;-)

Code Lief zei

Wat leuk, jij krijgt geen koude voeten deze winter. En ik heb ook, op het laatste moment, nog een Adventkalender bij Atelier Sopra aangeschaft. Hopelijk lukt het je weer om een uitgebreid Adventblog te maken, daar verheug ik me dan ook weer op :).