Privacy verklaring

woensdag 27 april 2022

Date hospital appointment

Vandaag is het koningsdag en daar hoort natuurlijk een oranje tompouce bij. Lekker kopje thee erbij en mijn breiwerk. De Village Fete sokken vliegen weer van de naald af. Met sok 1 kan ik al bijna aan de teen beginnen en sok 2 is niet ver achter.

Today is King's Day and of course that includes an orange tompouce. Also a nice cup of tea and my knitting. The Village Fete socks are flying off the needle again. With sock 1 I can almost start at the toe and sock 2 is not far behind.

Gisteren kreeg ik ook nog hele lieve post. Een kaart van een vaste bloglezeres met daarbij 2 super leuke lapjes. Nogmaals dank je wel !

Yesterday I also received  very nice mail. A card from a regular blog reader with 2 super nice fabrics. Thank you again!


Dan heb ik ook nog bericht gekregen dat ik me 5 mei om 10 uur mag melden voor een eerste gesprek met professer Santbrink in Maastricht. Het gaat toch het ziekenhuis in Maastricht worden, omdat de operatie daar ook plaats gaat vinden. Dit soort operaties doen ze namelijk niet in het ziekenhuis in Heerlen. 

Then I also received a message that I have my first appoinment on May 5 at 10 am with professor Santbrink in Maastricht. After all, it will be the hospital in Maastricht, because the operation will also take place there. They do not do this kind of surgery in the hospital in Heerlen.


5 opmerkingen:

Annelies zei

Veel sterkte !

Coby Breitner zei

Zo fijn voor je dat het volgende week al is en je meer gaat horen hoe en wat? Lekker doorbreien, lezen en quilten lekker je zinnen verzetten. Oh leuk weer een nieuw boek van Beverly Lewis zie ik, heb toevallig weer twee amish boeken uit de bieb.
Fijne dag groetjes Coby

Marilyn zei

Very pretty socks & gift.
Positive thoughts for your appointment.
Marilyn

jmk zei

It's good that things are happening quickly. Shame that it couldn't be Heerlen, but I'm sending best wishes for a positive experience.

Chookyblue...... zei

goodluck........