Privacy verklaring

woensdag 19 mei 2021

Test message

 Ik ben even aan het testen of de nieuwe button ook werkt.
In mijn vorig bericht schreef ik dat de widget "Follow by email" gaat verdwijnen.
Vond jij het handig om een email te krijgen als er een nieuw bericht geschreven was, dan kan dat nu weer wel, want ik heb een andere button geplaatst. Deze is van "Follow it" (aan de rechterkant te vinden). Voor diegene die een email willen ontvangen,  moeten zich wel even opnieuw abonneren via de button.
Ik zie verder geen gegevens van jullie, het is alleen voor jezelf om een email te krijgen bij een nieuwe post van mij.

I'm just testing whether the new button also works.
In my last post I wrote that the "Follow by email" widget is going to disappear.
If you found it useful to receive an email when a new message was written, you can now, because I have placed another button. This one is from
"Follow it" (you can find it on the right).
For those who want to receive an email, they have to subscribe again via the button. I do not see any further information from you, it is only for yourself to receive an email with a new post from me.


 

1 opmerking:

Coby Breitner zei

Allereerst wat een mooie header. Ik wilde voor jou mezelf inschrijven zeg maar, alhoewel ik toch elke dag blogjes lees. Maar ik dacht dan weet jij dat het werkt. Maar je moet zoveel stappen doorlopen en aanklikken wat je allemaal wil ontvangen, toen dacht ik alweer laat maar. Ik heb echt een hekel aan dat soort dingen. Dus joh ik klik elke dag je blog aan en zie wel of er een nieuw gezellig blogje staat.
Alles goed met de kinderen/kleinkinderen?
groetjes Coby