Privacy verklaring

zondag 30 mei 2021

Happy birthday little princess

En voor je het weet is ook je middelste kleindochter 1 jaar geworden. Yara geniet van je taart 🎂 op deze mooie zonnige dag. Dit is de kleindochter die regelmatig hier in huis is als papa en mama werken zijn en we hebben altijd dikke pret samen. Gefeliciteerd lief klein prinsesje.

And before you know it, your middle granddaughter turned 1 too. Yara enjoy your cake 🎂 on this beautiful sunny day.  This is the granddaughter who is regularly here in the house when mom and dad are at work and we always have a lot of fun together. Congratulations sweet little princess.


De Heks van Limbricht was een boek dat ik super graag wilde lezen, dus afgelopen vrijdag meteen naar de boekwinkel om het te kopen. De boeken van Susan Smit zijn tot dusver altijd erg goed geweest en ik denk dat het met dit boek niet veel anders is. Haar eerste boek "Heks" in 2001 gaf me een heel andere kijk op het leven en de natuur.

De heks van Limbricht (The Witch of Limbricht) was a book that I really wanted to read, so last Friday I immediately went to the bookstore to buy it. Susan Smit's books have always been very good so far and I don't think it's much different with this one. Her first book "Witch" in 2001 gave me a very different view on life and nature. I don't know if any of her books are translated.


Een paar dagen geleden kwam ook mijn bestelling van Maschenatelier binnen en wat zijn de kleuren weer schitterend. Dat worden weer (hoofdzakelijk) mooie sokken.

My order from Maschenatelier also arrived a few days ago and the colors are beautiful again. These will be again (mainly) nice socks.


Ze had een nieuw basisgaren erbij gekregen, waarvan ik 1 streng liet meekomen. Het is Triologie en bestaat uit 75% schurwolle, 15% zijde en 10% linnen. Het is geverfd in de kleur Sea Grass.

She had received a new basic yarn, of which I had 1 skein come along. It is Triology and consists of 75% wool, 15% silk and 10% linen. It is dyed in the color Sea Grass.


Omdat mijn Opal sokken af zijn (foto komt volgende keer), heb ik gisteren meteen deze streng opgedraaid en ben begonnen aan een nieuw paar sokken. Ik gebruik het patroon Oakworth socks, dat in 2019 aan hun patreons gegeven werd tijdens de Knitting University van de Bakery Bears. Het patroon is dus nergens te koop. Het garen zelf breid heerlijk.

Because my Opal socks are finished (picture coming next time), I immediately wound up this skein yesterday and started on a new pair of socks. I'm using the Oakworth socks pattern, which was given to their patrons in 2019 at the Bakery Bears' Knitting University. The pattern is therefore not for sale anywhere. The yarn itself knits wonderful.


5 opmerkingen:

Marilyn zei

Happy Birthday to Yara!
Love that Sea Grass yarn!
Marilyn

anja zei

Gefeliciteerd! Wat een mooie kleuren heeft dit garen, dat worden leuke sokken.

Marion van de Sande zei

Van harte met de éénjarige kleindochter!!

Mooi, dat zachtgroene!

Coby Breitner zei

1 Jaar ook alweer wat vliegt de tijd he, zalig zo'n meisje toch! Huhh ik in de war Susan Smit das toch een quiltster, oh nee jij hebt het over een leesboek. Zag het al in diverse winkels liggen maar geen idee waar het over gaat maar de cover trekt me dan Vind je sokken een geweldige kleur.
Zonnige week groetjes Coby

marianne zei

Gefeliciteerd met Yara,wat vliegt de tijd he.Ze worden veel te vlug groot,soms zou je de tijd willen stop zetten.:-))