Privacy verklaring

woensdag 24 maart 2021

Lots to show and tell

Wat vliegt de tijd met een pup in huis. Ik heb weer genoeg om te laten zien en te vertellen. Zoals de mooie project tas die ik gewonnen had van Eldenwood craft op haar ravelry groep.

How time flies with a puppy in the house. I have enough to show and tell. Like the beautiful project bag I won from Eldenwood craft on her ravelry group.

Voorkant / Front


Achterkant / Back

Bij Juffrouw lanterfant kon je een paar weken geleden een mysterybox bestellen in 3 maten. Ik bestelde de grote box en deze prachtige garens zaten erin.

A few weeks ago you could order a mystery box in 3 sizes from Juffrouw Lanterfant. I ordered the big box and these beautiful yarns were in it.


De 1e zending van mijn Opal abonnement van 2021 (4x per jaar 6 bollen) kwam vorige week  binnen en ook nu zijn de kleuren weer geweldig.

The first shipment of my Opal abo from 2021 (4 times 6 balls in a year) arrived last week and the colors are beautiful again.
 

De maart Mysterie set van Harry Potter van @nicolecmendez kwam ook enkele dagen geleden binnen. Dit is een 3 maanden abonnement met zelfstrepend garen. De kleur deze maand is Expecto Patronum en ik vind de blauwe kleuren heel mooi 😍

The March Mystery set of Harry Potter from @nicolecmendez came. This is a 3 month subscription of selfstriping yarn. The color this month is Expecto Patronum and I like the blue colors 😍


Ik heb het garen tot een bol opgedraaid zodat je een beetje ziet hoe het streeppatroon verloopt.

I wind the yarn to a ball so you can see how the stripe pattern will be.


Afgelopen vrijdag had ik ook een afspraak gemaakt bij Patch and Stitch, omdat ik een stofje moest hebben voor de bies van de I-Spy quilt voor Loïs. Deze is nog niet af, omdat ik het zo druk heb met Mees. Voor de bies gebruik ik het aardbeienstofje, de rest is voor toekomstige projecten.

Last Friday I also made an appointment with quiltshop Patch and Stitch, because I needed a fabric for the binding of the I-Spy quilt for Loïs. This one is not finished yet, because I am so busy with Mees. For the binding I will use the strawberry fabric, the rest is for future projects.


Maandag kreeg ik ook telefoon van het ziekenhuis, dat ik vrijdag mijn vaccin tegen Corona mag komen halen.

On Monday I also received a phone call from the hospital that I can come and get my vaccine against Corona on Friday.


Mees groeit goed en is een bom energie die door het huis vliegt. Onze kleine stuiterbal. Ik kom handen en ogen tekort. Het zindelijk maken gaat goed, af en toe nog een plasje in huis, maar voor de rest meld hij zich goed als hij naar buiten wil. Vandaag had hij zijn 13 weken inenting en nu hoeft hij pas weer als hij 1 jaar is.

Mees grows well and is a bomb of energy that flies through the house. Our little bouncing ball. It is a hand full. The toilet training goes well, now and then a little pee in the house, but otherwise he reports well if he wants to go outside. Today he had his 13 weeks vaccination and now he only needs it again when he is 1 year old. 





De kleinkinderen groeien ook super goed. Lana is nu al ruim 15 maanden en loopt ook al vrolijk los rond. Boeken, daar houdt ze wel van.

The grandchildren are also growing very well. Lana is now more than 15 months old and is happily walking around. She loves books.


Yara is nu bijna 10 maanden en begint zich overal aan op te trekken. Nog even en zij loopt ook. Gisteren en eergisteren was ze weer hier zodat ik kon oppassen terwijl papa en mama aan het werk zijn.

Yara is now almost 10 months old and she pulls herself up on everything. In a few months she will walk too. Yesterday and the day before yesterday she was here again so that I could babysit while mom and dad are at work.

En dan is er baby Loïs die nu alweer 3 weken is en ook zij doet het prima. Ze geniet steeds van haar badje.

And then there is baby Loïs who is already 3 weeks old and she is also doing fine. She always enjoys her bath. 



11 opmerkingen:

anja zei

Heerlijk om zo te mogen mee genieten van jullie leventje, met Mees en de kleinkinderen.
Ik heb vorige week ook het Opal abonnement ontvangen, mijn eerste keer, en ik ben er heel blij mee.
Wat een prachtig garen van Juffrouw Lanterfant. Ik heb er weinig problemen mee om me aan de maatregelen rondom Corona te houden, maar 2 dingen kijk ik wel weer naar uit: de kringloopwinkel en de handwerkwinkel bezoeken, en met de laatste bedoel ik zeker die leuke winkel in Groningen. Ze is wel open op afspraak hoor, en als de beperkingen nog lang gaan duren, zal ik uiteindelijk wel een afspraak maken, voorlopig eerst maar aan de slag met o.a. het Opal garen.

Carin zei

@Anja, heel veel plezier met de Opal. Ik ben met de bol begonnen die midden boven op de foto staat. Naar Juffrouw Lanterfant op afspraak is me net even te ver helemaal in Groningen, dus ik bestel dan maar via haar webshop.

sandi s zei

Beautiful grandchildren! They are so much fun to be around. I love the picture of Mees, he is such a cute dog. Hugs,

Karen - Quilts...etc. zei

beautiful grandchildren! I love your yarn and your fabric - have fun creating!

Marguerite zei

Wat een leuke foto's.
Jullie hebben de handen vol met alles.
Dan maar alleen kijken naar je wolletjes...

Coby Breitner zei

Jeetje Caren, ik zat natuurlijk in volle spanning met verhalen over Mees. Jij hebt een heleboel jonge puppies in huis. Ik zie die meisjes al gaan toch. Geweldig dat ze met elkaar mogen opgroeien. Nu nog tijd vinden om je bollen te gaan gebruiken, ach de rust keert vanzelf weder. Echt een meisjesstofje die aardbeien.
Groetjes Coby

wilma oud zei

Wat ben je omringd met lieve dingen, jullie kleinkinderen en de pup. Zo krijg je geen kans om oud achter de geraniums te worden ( ha ha ha). Geniet ervan en je hebt weer mooie dingen gekocht. Groetjes Wilma Oud

jmk zei

It's good to hear from you. :)
Everything and everyone looks wonderful. I love the look on Loïs' face.

Marilyn zei

Those are some very pretty yarns.
Mees is too cute!
Your Grandchildren are beautiful.
Marilyn

Marion van de Sande zei

Wat mooi Caren, die kleindochters, de pup, jij hebt geen tijd om te breien of quilten!!

Shami Immanuel zei

Hugs to your grand daughters. They are cute. Project bag is lovely. Yarn boxes contains beautiful color yarns. Enjoy your new stash.