Privacy verklaring

woensdag 19 februari 2020

Downton Abbey bag and socks

Gistermiddag vond ik nog net genoeg Downton Abbey stof om een projecttasje mee te maken 😍.

Yesterday afternoon I found just enough Downton Abbey fabric to make a projectbag 😍.


En 's avonds kreeg ik het af.

And in the evening I had finished it.


Het ideale tasje voor mijn Tea at Downton sokken, een patroon van Kay van de Bakery Bears.
Het garen is van Bollekes wol, de ministreng van LamingtonLass Yarns en de stitchmarkers van Chapel view crafts.

The perfect bag for my Tea at Downton socks, a pattern from Kay of the Bakery Bears.
The yarn is from Bollekes wol, the mini skein from LamingtonLass Yarns and the stitchmarkers from Chapel view crafts.



Dan had ik ook nog dit boek uitgelezen. Wat een geweldig boek om te lezen, zeker als je van honden houdt 🐕

This was such a fun book to great, especially if you love dogs 🐕. The English title is Not just for Christmas by Natalie Cox.


Ook waren er nog een paar garens aangekomen. Als eerste de januari en februari streng van Piraten Wolle van mijn jaarabonnement. Ze sturen dan elke maand 1 streng naar je toe. Aangezien ik in januari in Engeland was, had ik gevraagd of ze deze met die van februari op konden sturen.
De streng van januari heet Hallo 2020 en die van februari heet Dark Kiss.

Also a few more yarns had arrived. First the January and February skein of Pirates Wolle of my year subscription. They send 1 skein to you every month. Since I was in England in January, I asked if they could send it with the one from February.
The January strand is called Hello 2020 and the February string is called Dark Kiss.


Verder had ik nog een mooie prijs gewonnen van Fru Valborg uit Zweden. Zij en haar man hebben een hele leuke podcast op youtube en ze laat daar zien wat ze gebreid heeft en ook welke garens ze geverft heeft. De voorlaatste keer hadden ze een bepaald hoeveelheid volgers en ze hielden een give away. Verbaasd was ik dat ik in de laatste aflevering mijn naam hoorde noemen. Ik kreeg deze 3 prachtige strengen toegestuurd. Verder mocht ik ook nog van een bepaalde ontwerpster een sjaal patroon uitkiezen en ik koos voor dit patroon: Patience shawl.

I also won a nice prize from Fru Valborg from Sweden. She and her husband have a very nice podcast on youtube and she shows what she has knitted and which yarn she has dyed. The one before last time they had a certain amount of followers and they had a give away. I was surprised to hear my name mentioned in the last episode. I received these 3 beautiful strands. Furthermore, I was allowed to choose a shawl pattern from a certain designer and I chose this pattern: Patience shawl.



5 opmerkingen:

Conny's-blog zei

Leuk tasje heb je gemaakt. Gave stofjes.
Gefeliciteerd met winnen van drie prachtige strengen...........liefs.Conny

anja zei

Wat een leuke stofjes heb je gebruikt. Handig, zo'n projecttasje, en wat een mooie prijs heb je gewonnen, gefeliciteerd daarmee!

Jo who can't think of a clever nickname zei

Lovely bag, you are becoming quite English since your visit!
I like the colours of the yarn you won, it will make a beautiful shawl.

Coby Breitner zei

Geweldig leuke buidel geworden, althans zo noem ik het, met de downton stof. Zelf heb ik toen ook die stof gekocht gewoon voor de heb he omdat ik verslaafd ben aan de serie/film. Maar gut wat ga je ermee doen? Het patroontje is net te groot vaak. Maar nu ben ik met de prince quilt begonnen en aan het middenstuk geeft iedereen zijn eigen draai, zo heb ik de initialen van de kinderen en mijn man erin gemaakt en dus centraal het huis/kasteel van deze stof. Zal eens een foto maken en op insta zetten. Heb inmiddels al heel wat hexagonsterren en rondjes voor de prince voorbereid want vandaag gaan we op wintersport en ja dan moet ik wel wat te doen hebben. Prachtige strengen die je hebt gewonnen, mooie kleuren.

Website Design & Development Company zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.