Privacy verklaring

maandag 2 november 2015

Give Away November

Vandaag op mijn verjaardag is het tijd voor de maandelijkse Give Away en omdat ik jarig ben, ga ik dit keer niet 1, maar 2 winnaars aanwijzen .

Today on my birthday it is time for my monthly Give Away and because it is my birthday I'm going to pick not 1, but 2 winners.


De Give Away is open voor iedereen. Laat onder dit bericht een reactie achter als je mee wilt doen. Lukt dit niet, stuur me dan een email (adres te vinden aan de rechterkant).
Deze maand ga ik weggeven 2x 53 (dit is nu mijn leeftijd) lapjes van 12,5 x 12,5 cm. Er is een rode en een blauwe set. Geef DUIDELIJK aan welke kleur je wilt ontvangen. Erbij een zelfgemaakt, in primitieve stijl, speldenkussen (meer over dit speldenkussen morgen op mijn blog). 

The Give Away is open for everyone. You can leave a reply under this message if you want to enter. Or you can send me an email (on the right side you find the address).
This month I'm going to give away 2x 53 (this is now my age) fabrics of almost 5" x 5". There is a red and a blue set. Please write down CLEARLY what color you want Also a primitive style pincushion made by me (more info about the pincushion tomorrow on my blog).
Rode/Red set
 of
Blauwe/Blue set 


De Give Away is open t/m zondag 8 november. Op maandag 9 november maak ik de winnaar bekend.

Last day to enter the Give Away is sunday november 8. On monday november 9 I announce the winner.
 

141 opmerkingen:

Judith zei

Van Harte gefeliciteeerd, fijne dag.

quiltingmieke zei

Piep
Proficiat meid ik wens je een mooie dag toe!

������☕️☕️

Ik doe graag mee aan je birthday give away en op de kleur rood zeg ik niet neen

Knuf knuf mieke

Brigitte zei

Have a wonderful and happy birthday, Carin.

Anoniem zei

Gefeliciteerd,fijne dag!! Groetjes Ulie

Ans zei

Gefeliciteerd! Een hele fijne dag toe gewenst!
Ik ga voor de rode lapjes.

quilting Jeannet zei

Carin, meisje, nogmaals van HARTE, en ik doe graag mee voor de rode set.

Yolanda zei

Van harte gefeliciteerd, fijne dag vandaag!

Anoniem zei

Van harte proficiat Carin, ik doe graag mee voor de blauwe set ♥

Dineke zei

Nog eens van harte met je verjaardag Carin, je bent me weer een jaartje voor nu. Ik vind de blauwe set heel erg mooi en doe daarvoor graag een keertje mee.

Anoniem zei

Nogmaals gefeliciteerd....dacht even dat je knoopjes kon winnen...

els zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Carin. Ik wens je nog heel veel gezonde, gelukkige en creatieve jaren toe.
Wat een leuke give away heb je bedacht. Zoveel lapjes die perfect zijn voor bijvoorbeeld een vingerhoedjesquilt! Ik doe graag mee en ga voor de rode lapjes.
Een leuke dag toegewenst.

Marguerite zei

Carin gefeliciteerd met je verjaardag.
Maar als je jarig bent hoor je toch cadeautjes te krijgen?
Als ik moet kiezen ga ik voor blauw.

Carolien zei

Hartelijk gefeliciteerd, Carin, en een goed nieuw jaar!!!
Mag ik meedoen voor die leuke rode lapjes?

Groetjes en een gezellige dag gewenst, Carolien

Bizzy Martine zei

Gefeliciteerd met je 53 lentes!!!! Ik doe graag mee voor de blauwe set!!!

Margot zei

Een fijne verjaardag toegewenst !
Joviaal van je om zo mooi te trakteren op deze heugelijke dag !!
Mocht ik "mazzel " hebben , dan kies ik voor blauw ,
de blauwe kleur komt hier heel goed van pas !

els b zei

Gefeliciteerd met je verjaardag! Heerlijk om 53 te worden. Zou mijn 67 er graag voor inruilen! Ik zou heel graag de rode lapjes winnen.

Anoniem zei

Gelukkige verjaardag en dank voor de zo veelzijdige blog.
Ik zou de blauwe fijn vinden maar je verhalen zijn ook al een dagelijks geschenk

Truus zei

Nogmaals van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren in goede gezondheid en een gezellige dag.
Omdat ik een blauwmens ben kies ik voor de blauwe lapjes.
Hoop dat jullie beter weer hebben dan hier want het is potdicht van de mist.
Gezellige dag
groetjes, Truus uit Drenthe

Saskia zei

Van harte gefeliciteerd Carin!!!

Ik doe graag mee voor de rode set.

Quiltpassion.blogspot.com zei

Van harte gefeliciteerd met je 53e verjaardag. Ik wens je een fijne verjaardag!
Ik ga voor al dat mooie rood.
Groetjes, Cisca

Mii Stitch zei

Belated birthday wishes!!
Please do not include me in your giveaway.

Dikkie zei

Heel hartelijk gefeliciteerd en maak er een fijne dag van. Hopelijk word je lekker verwend.
Doe ook graag mee voor de rode set,maar blauw is ook niet erg hoor.

Leonie zei

Gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een fijne verjaardag hebt!
Wat leuk dat je elke maand weer een give away organiseert! Ik zou graag meedoen voor de blauwe set.
Groetjes, Leonie

Noa zei

Gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag gewenst

ik kies voor rood

Anoniem zei

Herzlichen Glückwunsch liebe Carin auch von mir!
Gerne möchte ich bei deinem Giveaway mitmachen, mir gefallen die roten Stoffe sehr gut.

Liebe Grüße
Maria H.

Anoniem zei

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. En een hele mooie dag.
Graag doe ik mee met de give-away. En als jarige mag je als ik win zelf beslissen of het de rode of de blauwe set wordt.

Groetjes en veel borduur/Quiltplezier, Margo

ilpuntocroce zei

I'm following you from Italy, for a long time now, but only a few times I had the "courage" to write you my congratulations for the beautiful embroidery, and for its stunning finishes
Today, I would humbly attend to your contest, because your tissues are, to say the least, amazing! I love the red because the Christmas season is approaching, and almost all my embroideries are made to decorate and celebrate Christmas!
So, if I may, I would like to participate to your giveaway, by choosing the Red color <3
Thank you and good day to you, kisses, Dona

Elza zei

Wat een mooie dag om jarig te zijn , wat geeft je wat prachtigs weg.
Ik zou graag meedoen voor de rode.
Fijne dag met al je dierbaren en geniet er van. Liefs ELza.

ilpuntocroce zei

I beg your pardon ... I forgot to make you the best wishes for a wonderful day! Happy birthday!

Mien B zei

Carin,VAN HARTE GEFELICITEERD met je verjaardag !
Mijn keuze : de blauwe.


Ingrid zei

Gelukkige verjaardag Carin! Maak er een fijne dag van.
De blauwe lapjes zouden hier goed van pas kunnen komen.

Dank je voor de give away!
Liefs
Ingrid F.

Carla zei

Van harte gefeliciteerd! Wauw wat een mooie give away! Ik doe graag mee voor de rode lapjes!
Geniet van je verjaardag!
Groetjes uit een mistig Purmerend.

chrisje zei

Gelukkige verjaardag. Maak er een mooie dag van.
Als ik mag kiezen, ga ik voor die prachtige rode lapjes.
Groetjes, Christel

Silke tauscht zei

Herzlichen Glückwunsch, liebe Carin, zu Deinem Geburtstag!!!
Ich wünsche Dir einen wunderschönen Tag .
Sollte ich die glückliche Gewinnerin sein, würde ich mich über das rote Set sehr freuen.
Liebe Grüße, von Silke

Marry zei

Nogmaals van harte gefeliciteerd en een zonnige dag gewenst, maar eigenlijk voelt het raar om mee te doen met deze give away! Jij moet cadeautjes van ons krijgen! Toch wil ik wel een kansje wagen en spreek ik me uit voor de rode lapjes!

Anoniem zei

van harte gefeliciteerd met je verjaardag en dat er nog maar vele jaren mogen bijkomen.Ik ga voor rood.

gr Sonja.

Marjolein Ztm zei

Gefeliciteerd. Nogmaals, want ik had het ook al op facebook gedaan. Maar je kunt nooit genoeg felicitaties krijgen.
Leuk actie, die give away. En leuke lapjes. Dat wordt moeilijk kiezen. Ben als blauwfan altijd geneigd om blauw te kiezen. Daar heb ik dus heel veel van, maar eigenlijk nooit genoeg. Maar rood komt er maar karig vanaf. Dus kies ik voor ROOD. Ja echt hoor.

Groetjes Marjolein uit Zoetermeer

Anoniem zei

Woooooow! Wat een leuke give away!
Van harte gefeliciteerd!
(de rooie zijn m'n favorietjes)
Yvonne aka sommeke

Marilyn zei

Happy B-Day!!
I would love to enter your giveaway.
I LOVE BLUE!
My B-Day is also in November.
Thanks for the chance.
Marilyn

Yvonne zei

Hoi Carin. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Nog vele goede en gezonde jaren gewenst met je dierbaren :o)

Normaal doe ik nooit mee met de give-away, maar deze keer kan ik de verleiding niet weerstaan... Ik heb geen voorkeur, vind alles mooi :o)
Groetjes, Yvonne

Unknown zei

Hallo Carin
Van Harte en een fijne dag toegewenst.
Wat een mooie prijs en ik kan ook de verleiding niet weerstaan ,ik ga voor warm (rood) .
groet Marijke

Anoniem zei

Hartelijk gefeliciteerd Carin en nog vele fijne quiltjaren gewenst. Ik doe graag mee voor de rode lapjes,
groetjes Els Pelt

Simonetta zei

Hi Carin, have a nice day and beautiful Happy Birthday <3 Kiss

Inge Slaats zei

Ook hier van harte gefeliciteerd. Ik reageer bijna nooit meer op blogs, sinds FB, en blog zelf ook nauwelijks meer. Nu maar een keer wel, gewoon omdat ik deze Give Away helemaal te gek vind! Ik doe graag mee voor de blauwe lapjes.

AnitaS zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik doe graag mee voor de rode lapjes.

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

Gefeliciteerd en nog vele jaren. Ik doe mee voor BLUE, want dat is mijn kleur

Musicwoman zei

Happy anniversyrs, Carin.
I wish you HEALTH,LUCK ,FORTUNE.
Enjoy your day and have a lot of fun with your hobby
Please count me in the giveaway. What a nice idea.
I would prefer the blue part.
Have a nice day and God bless you
Judith

Juicybear zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een super fijne dag toegewenst. Dus jij bent ook een november kind ik mag er over 9 dagen weer een jaar bij tellen:-) Geniet van je dag en dat er nog maar velen mogen volgen. Groetjes Anneke

Colette Keuten zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, mevrouw de mede-schorpioen :) Ook ik vier in deze maand mijn verjaardag, maar ik word iets ouder LOL.
Een fijne dag toegewenst!
en...
Rood is mijn kleur, dus ik doe graag een keertje mee.

Groetjes,
Colette

Unknown zei

Wat een mooie lapjes, eigenlijk maakt het mij niet uit welke kleur. Het zou toch geweldig zijn om zo'n pakket te winnen. Als het tot de voorwaarden behoort om mee te doen, kies ik voor blauw. Maar ik vind de rode ook geweldig. Groet Annemieke

Unknown zei

...

Annelies zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag ! Ik doe graag, ivm met mijn quilt met blauwe huisjes, mee voor de blauwe set.
Fijne dag !

Lean zei

Carin, nogmaals Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag. En deze ronde doe ik graag een keer mee voor de rode stofjes.

Unknown zei

Gelukkige Verjaardag Carin , Uw werkjes zijn altijd zo mooi ! Ik heb er al veel ideetjes gevonden om zelf aan de slag te gaan ! De blauwe stofjes vind ik heel mooi !

Unknown zei

Hay, door toeval kom ik zomaar op je blog .
Op zoek naar idee om te handwerken.
Tijd voor mezelf inlassen maar wat.... En zie ik dat je jarug bent en je lapjes weggeeft , zalig zo krijg ik een idee wat ik wil een quilt voor mijn kleindochter maken dus ik kies voor rood .
Fijne verjasrdag ,groetjes Karin

conny's quilts en creaties zei

Carin allereerst natuurlijk van harte gefeliciteerd met je 53e verjaardag. Wat een leuke give away houd je alweer, maar je hoeft mijn naam niet in de pot te doen, ik heb zelf nog zo'n enorme voorraad lapjes. Je kunt er vast een ander heel blij mee maken. Fijne dag gewenst, groetjes, Conny

Craftluver zei

Van Harte Gefeliciteerd nogmaals! Ik ding graag mee voor de give away van de rode lapjes. Dank je wel voor dit leuke gebaar! Hele fijne dag!

Gudrun zei

Congratulations Carin! Your birthday is on the same as my daughter Maria.Love your inspirering blog and of course your lovely Giveaway.I Take the chance, hope to have luck. Love red,that my favorite colour.
Wish you a happy day with much love.
Greetings Gudrun

Joyce Clark Frank zei

Red is my choice of color. please enter me in the give a way. thanks
joycefranksbcglobal.net

Vickie zei

I hope your birthday was a great one! What a lovely giveaway. I would very much appreciate being included for the red set. Thank you so much!

Teresa zei

red forever red, I love this giveaway

Anoniem zei

Gelukkige verjaardag. Wil graag meedoen aan deze mooie give. Liefst de rode.
Groetjes
Christine

Joke zei

Gefeliciterd, maak er een leuke dag van. En de give away, blauw vind is wel mijn kleur

blueladie zei

Happy Birthday Carin. I hope your special day is blessed! I choose Red and thank you so much for the generous giveaway! :) Cathryn (blueladie at hotmail dot com)

Guusje, zei

Van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag gewenst. Wat lief dat je weer zoveel weggeeft. Ik ben helemaal weg van het rood dus ik doe graag mee voor de rode lapjes.

Anoniem zei

Liebe Carin,

herzlichen Dank für dieses tolle Givaway und herzlichen Glückwunsch zum Geburtstag!
Sollte ich Glück haben und Gewinnen, dann würde ich mich über die blauen Stoffe sehr freuen.

Liebe Grüße
Gabi S.

Marian zei

Van harte gefeliciteerd, een hele fijne dag toegewenst.
Dit keer doe ik graag mee met de give-away en dan voor de blauwe set. Leuk voor in de Millefiori quilt

Annemiek zei

Dag Carin, van harte gefeliciteerd met deze heugelijke dag. Veel plezier en geniet ervan.
Met hartelijke groet, Annemiek Soer

Anja zei

Carin, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. 53, nog piepjong dus :)
Leuk die give away. Mijn lievelingskleur is blauw :)
Groetjes, Anja

nelly zei

Gefeliciteerd! Fijne dag. Dank voor je leuke aktie. Grasg loot ik mee voor de rode lapjes.

vrouwtje kruissteek zei

Proficiat met je verjaardag op deze prachtige herfstdag!
Graag maak ik kans op de rode lapjes...

Phebe and Jane zei

Gefeliciteerd met je verjaardag!
Wat een leuke give-away. Graag doe ik mee voor de rode lapjes.
Groetjes,
Marian

Unknown zei

Hartelijk gefeliciteerd. Ik wil graag meedoen voor de rode lapjes.
groetjes Hanny

natalysneedle zei

Happy Birthday! I would live to be included in your giveaway. Blue is my favorite color.

natalysneedle zei

Happy Birthday! I would live to be included in your giveaway. Blue is my favorite color.

Anoniem zei

Van mij ook hartelijk gefeliciteerd Carin en ik ga voor de RODE lapjes, als het mag. Fijne dag nog. Groetjes Wilma

odette zei

een gezellige, lekkere, heerlijke en liefdevolle verjaardag, geniet.
Als ik zou winnen kies ik voor de blauwe lapjes.

Unknown zei

HB Carin so generous. It doesn't matter to me what color I like all you do!!

Unknown zei

HB Carin so generous. It doesn't matter to me what color I like all you do!!

Anoniem zei

Wat leuk, zoveel felicitaties voor je verjaardag. Ook ik voeg mijn felicitaties daarbij: van harte gefeliciteerd en een heel gezellige dag gewenst.
En mocht mijn reactie worden getrokken als winnaar van de give-away, dan ontvang ik graag de rode lapjes met het mooie speldenkussen daarbij.
Groetjes, Evelien

Ageeth Dorsman zei

Ook op je blog wil ik je in de eerste plaats van harte feliciteren met je verjaardag, en je nog heel veel gezonde, mooie en creatieve jaren toewensen. Het "wie jarig is trakteert" is bij jou wel in de overtreffende trap, want wat een geweldige give-away. Ik wil een heel klein kansje wagen voor de rode lapjes, omdat het project daarvoor gewoon al klaar ligt...
Groetjes van Ageeth

Anoniem zei

Gefeliciteerd met je verjaardag Carin!!
Wat een leuke give-away, ik doe graag weer mee!!
Als ik toch mag kiezen, graag de rode lapjes!
Nog een fijne dag verder, geniet ervan!
Groetjes Christelle

Francis Gortmaker zei

Gefeliciteerd met je verjaardag! En ik wens je een heel goed komend jaar!

Janet Beyea zei

Happy, happy birthday! I just love your blog. I would love to win the red bundle. Thanks for your generosity!

wandelaartje zei

Nogmaals gefelicigeerd met je verjaardag. Mag ik meeloten voor de blauwe set lapjes?

Floor zei

Wat een hoop reacties! Maar dat komt natuurlijk omdat je jarig bent.
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, een fijne dag gewenst en een gezond en creatief jaar.
Als ik zou winnen, zou ik graag de blauwe lapjes ontvangen.
Groetjes,
Floor

Catarina C zei

I wish you A Happy Birthday and I hope you will a nice day. Of course I also will win lovely fabrics and the blue set should be perfect!

Hugs Catarina

Unknown zei

Hoop dat je een gelukkige verjaardag hebt, en ik waag ook graag een kansje op de give a way rood of blauw maakt niets uit want van beiden word ik blij. Dikke kus x

Aafke zei

Van harte gefeliciteerd. Natuurlijk wil ik ook weer een kansje wagen. Moeilijk kiezen...
Ik heb een lichte voorkeur voor de blauwe.
Enne, mocht ik het winnen, dan ga ik het delen met iemand die een stoffenwinkel in miniatuur aan het maken is. Vind je dat goed??
Het speldenkussentje deel ik niet hoor!
Aafke

Anoniem zei

Hartelijk Gefeliciteerd. Ik vind de rode lapjes leuk. Maak er n fijne verjaardag van.gr. Ria Keijsers Jaspers

Unknown zei

Happy Birthday Carin, hope you'll have all your family and friends with you :) I send you a lot of kisses ♥♥♥
It's YOUR day and you're so generous with the Give Away, it's very difficult to choose between the 2 versions, I have perhaps a little prefrence for the Red, but really not sure ;-)

I wish you a very good evening dear Carin

Bisouxxxxxxx from France

Flickenstichlerin zei

Dear. Carin
Best wishes for your birthday. May all your dreams come true.
And thank You for the giveaway.
I am a little Josef because I had a Nöte about your birthday to gratulate you much earlier and still missed it.
Hope you have a great das. Love the red.
Greetings Sylvia

Ineke Platvoet zei

Hoi Carin,
Allereerst natuurlijk gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je al een leuke dag hebt gehad en dat er nog een paar leuke uurtjes zullen volgen.
En ik wil ook graag meedoen met je give away - rood is mijn kleur, daarom ga ik maar eens voor blauw. Een uitdaging.

jolanda zei

Van harte gefeliciteerd lieve Carin!! Wat een heerlijke dag heb je uitgekozen om jarig te zijn zeg... het zonnetje erbij en wel 17 graden. ;-)
Hopelijk heb je het al heel gezellig gehad vandaag en ik wens je nog een heerlijke avond toe.
Je give-away ziet er weer prachtig uit hoor. Wat een verwennerij!! Ook al ben ik een 'blauwmens' ga ik dit keer denk ik toch een gokje wagen voor de rode stofjes omdat ik binnenkort weer eens verder wil gaan met mijn Farmer's Wife die ik in rood/roze/creme/wit aan het maken ben.
Liefs, Jolanda

MarianneD zei

Wat had je vandaag prachtig weer....daar krijg je meteen een feestelijk gevoel van!Natuurlijkwaag ik ook een gokje...je weet tenslotte nooit...;-) Ik denk dat de rode lapjes het meeste bij mij passen...nog een fijne avond Carin!

Ineke zei

Een explosie van reacties, dat krijg je vandaag in je postbus ;-)
Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. En ik kies voor de rode kleur lapjes.
Liefs, Ineke

ester zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik doe graag mee aan de give away en ga voor de rode lapjes.

Groet,
Ester

Silvia zei

Happy Birthday Carin, buon compleanno dall'Italia, I try to win your giveaway, my favourite colour is red, ciao ciao :-))

Marion van de Sande zei

Ooooo Carin, wat een geweldige give-away!! Ik doe heel graag mee voor de rode lapjes, net als geloof ik de halve wereld ;-)

En nogmaals: van harte gefeliciteerd, je schrijft vast snel een nieuw blog over je verjaardag!

zonnedekens zei

Van ganser harte gelukkige verjaardag !
Dank je wel voor de leuke " give away " . Ik ga even uit mijn comfortzone treden en ipv van blauw voor rood kiezen :-)

robin zei

Van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag . Ik doe graag mee met de give à way in de kleur blauw mvg Marielle

Ellen zei

Happy Birthday Carin! Wishing you good health and lots of happiness!

Red is one of my favorite colors, I love Autumn colors ha ha!

Hugs,

Triniki zei

Happy Birthday, dear Carin!
Thanks for all your gifts darling.
I love the Blue Set, kisses!!!

Unknown zei

Happy Birthday. Love the reds. Thank you.

Tatkis zei

Happy Birthday Carin!
I love the blue set :)

Hugs,
Tatiana

Unknown zei

Goedemorgen Carin, gefeliciteerd met je verjaardag! Wat superlief dat jij op je verjaardag zo'n mooi dubbel kado weggeeft. Ik zou de give-away graag ontvangen voor mijn moeder, die graag voor haar kinderen, kleinkinderen en iedereen die dat leuk vindt quilts maakt. En dat schattige speldenkussentje zou ik dan zelf houden, want ik ben gek op geborduurde speldenkussentjes.
Fijne dag,

Barbara Jongbloed

Barbara zei

Goedemorgen Carin, nogmaals gefeliciteerd, gisteren al gefeliciteerd op Facebook. Fijne dag gehad? Ik ben nog maar een beginner en heb nog vrijwel geen lapjes. Ik heb wel veel ideeën, waaronder een blauwe quilt, mooi bij mijn inrichting. Ik ga dus voor de blauwe lapjes. Groetjes Barbara

cerato zei

Have a nice day Carin!! Please enter me in this lovely giveaway
Hugs

Unknown zei

What the great gifts! You are so generous. I would love to be entered in this giveaway with blues. Always love them.
Have a great fall,
Jana

klazienshandwerk zei

Van harte gefeliciteerd Carin, en wat een geweldige give away ! Ik doe graag mee voor de rode lapjes !

Kath zei

Hello Carin I only recently found your pretty blog. Thankyou for this most generous giveaway. I am a lover of red!

Unknown zei

Carin, nog van harte gefeliciteerd! Wat een mooie give away, je lijkt wel Sinterklaas. Rood heeft mijn voorkeur maar deze keer waag ik een gokje voor het blauwe setje, doet winters aan. Warme groet, Marly

gerda zei

Een heel gelukkige verjaardag, maak er een fijne dag van.
Ik doe graag mee voor de rode lapjes.

MooZ KaartenFabriekje zei

Wat een super give away,Carin! Ik waag graag ook weer een gokje. De kleur maakt me niet uit, ik vind blauw en rood allebei geweldig!

Unknown zei

très joyeux anniversaire Carine - tous mes voeux de bonheur et de santé - je participe volontiers à ce jeu et je choisis le rouge - merci pr ce jeu - bises Cécile

marleen zei

Wat leuk en graag zou ik deze keer ook willen meedoen voor deze leuke give-away.. kleur is voor mij om het even, ik zal er proberen iets leuks van te maken.

Rita M zei

Carin van harte een gelukkige verjaardag gewenst !!! ik wil ook een kansje wagen voor deze mooi weg geef , de kleur maakt niet uit je kan van beiden iets mooi maken !

Anoniem zei

Nachträglich alles Gute zu deinem Geburtstag liebe Carin!
Ich wünsche dir alles Liebe und möchte gerne an deinem Giveaway teilnehmen, mir gefallen die roten Stoffe sehr gut.

LG Liz

sylvia zei

mooie blauwe lapjes, like it!!!
XXX

Anoniem zei

HAPPY BIRTHDAY TO YOU !
THANK YOU for a neat giveaway-I'd love to win the Blue Set !
msstitcher1214@gmail.com

Anoniem zei

Carin, allereerst heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.
Het is weer een prachtige give away en daarom doe ik graag mee. En dan graag voor de rode lapjes.

Helma

rebelrosecreations@gmail.com zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Nog heerlijk jong!!! Ik wens je een heel goed,gezond en creatief jaar toe!!! Wat een inzendingen heb je al gehad, voor mij is 2 november een heel speciale dag omdat onze kleinzoon Lennart 16 jaar geleden op deze dag is geboren, na een voor onze dochter en schoonzoon heel verdrietige periode, ging letterlijk de zon weer schijnen!!! Lieve quiltgroeten van Mineke

Ik ben Esther zei

Van Harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Een hele mooie dag gewenst met vrienden en familie dat is toch altijd weer fijn! Je hebt weer prachtige give aways gemaakt, maar ik wil toch graag een kansje wagen voor de blauwe set, ik ben gek op blauw!
Lieve groetjes Esther

Dutchtomato zei

hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.
Graag wil ik meedoen voor het rode pakket.
een zonnige dag
Erna

Hilda zei

OhCarin, it is not only a give-away it has been your birthday? I am so sorry, I missed it, seeing it on the same day - but I think good wishes are always welcome, so: Happy happy belated birthday my dear friend!

I would like to enter your give-away, but I really can not decide between the two colors. How do I solve this? Well, after I do have more red than blue fabrics, I would like to jump into your blue pot.

I wish you all the best!

Hugs
Hilda

droeps zei

Hallo Carin, nog gefeliciteerd met je verjaardag !
Ik doe graag mee met de verloting. De blauwe lapjes zouden perfect passen in mijn blauwe vingerhoedjesquilt. Ik ben overal en altijd op zoek naar blauwe lapjes :-)
Groetjes,
Annemarie

Quilting Moesje zei

Ik zag je leuke sneeuwpop ( pumkins;o)
en je verwees me naar hier :o))
Nog Gefeliciteerd met je verjaardag !
En je 53 lapjes :o))
Daar kan ik geen nee
tegen zeggen :o))
Mijn rode Vingerhoedjes roepen nog hard om lapjes !
Dus ik doe nog graag mee

Birgitte aka Bietje zei

Hieperdepiep Proficiat. Dat je nog veel jaren in gezondheid mag beleven.
Wat heb je dit keer een super give-away uitgezocht. Stofjes en als toetje nog een gaaf speldenkussentje. Graag ding ik mee met de rode versie.

van alles wat zei

Nog van harte gefeliciteerd jaargenoot ;) Wat een leuke give away. Ik wil wel graag meedoen voor de blauwe lapjes.

Anoniem zei

Veel te laat maar toch nog gefeliciteerd .
Je give-away ziet er heel aantrekkelijk uit vandaar dat ik ook een gokje waag.
De blauwe lapjes zullen heel goed in mijn 'Prince' staan. Groetjes Heleen

Sabine.v zei

Dag Carine,
Ook van mijnentwege een mooie verjaardagsgroet! Ik wens je nog heel veel mooie momenten met onze leuke en kleurrijke hobby en een vooral goed herstel. Die lapjes lijken me heel verleidelijk en ik heb weinig 'blauw' en dus wou ik wel eens iets uit jouw voorraad om me te inspireren. Tot in Villa Kakelbont hé (lol)
En bedankt voor dit mooie gebaar.


AC zei

A late Happy Birthday to you!
Just think if I would be the winner of the red set?!
:-)
Best of regards,
Anna-Carin

Evita zei

Happy Birthday Carin.

Once again, thank you so much for the give away. Really you are very generous.

All the best, Evita.

Quilts and Newf's zei

Nog van Harte Gefeliciteerd,
wat weer een mooie Give Away,
mag ik meedoen met de verloting van de blauwe lapjes, dank je, groetjes Erika

inge zei

terug van een paar dagen vakantie lees ik over je verjaardag: gefeliciteerd!
en als ik zou winnen: de blauwe, voor mijn ruitjesquilt!

Anoniem zei

Hallo Carin Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag en een leuke week, en ik ga voor blauw. Groet Wil

Anoniem zei

Dag Carin. Ik kwam net per ongeluk op je weblog en zag er allemaal mooie dingen langs komen die je maakt. Ook las ik dat je een Give Away houd ivm je verjaardag. Ik wil je daarom allereerst nog je feliciteren met je verjaardag. Ik wens je alle goeds toe.
En mocht ik een keus mogen maken dan zou ik voor de mooie blauwe lapjes gaan. Daarvan zou ik denk ik een start maken voor een hartjesquilt. Ik werd nl afgelopen zomer 60 jaar en vind het een mooie herinnering aan mijn en jou verjaardag. Hartelijke groet Corry.

lia zei

Kom na een tijd weer eens langs op je blog en zie je giveaway. Kansje wagen dan maar. Groepjes Lia

Angela zei

Happy birthday Car in. I found your blog. If I am choose I would enjoy the red set. You are very kind to share in your birthday month.
Angela.mendel@comcast.net

Angela zei

Happy birthday Car in. I found your blog. If I am choose I would enjoy the red set. You are very kind to share in your birthday month.
Angela.mendel@comcast.net