Privacy verklaring

maandag 4 februari 2013

Poinsettia Place

De laatste paar dagen ben ik bezig geweest met het laatste gedeelte te borduren van het 2e kersthuisje van Santa's Village van Country Cottage Needleworks. Het huisje deze keer is Poinsettia Place (kerstster plaats) met op het dak het "rode kardinaal" knoopje.

The last few days I was busy with the last stitchings of the second christmas house from  Santa's Village of Country Cottage Needleworks. This time it was Poinsettia Place and on the roof comes the cardinal button.


Nu zijn eerst weer een paar andere dingen aan de beurt, maar het 3e huisje ligt alweer te wachten :-)

Now I have to make some other things, but the third house is already waiting :-)


Weet je wat ik ook leuk vind? Steeds meer bloggers hebben deze gadget op hun blog staan, volgen per email. Het fijne ervan vind ik dat, als je je emailadres daar invult, je automatisch een mailtje krijgt, wanneer door diegene een nieuw bericht wordt geschreven. Zo mis je geen enkele nieuwe post meer. Erg handig !

Do you know what I also like? More and more bloggers have this gadget on their blog "follow by email". I find this so handy, you don't miss any new post they write because you automataly get an email when they have done that.


Voor diegene die willen weten hoe ze dit ook op hun blog moeten plaatsen ... Ga naar je instellingen, klik op "een gadget toevoegen" en zoek dan in het schermpje wat je krijgt naar "volgen via email". Klik op het plusteken wat ernaast staat en volg de aanwijzingen (bij mij staat geen plusteken meer omdat ik het al toegevoegd heb).

If you want it to ... go to your layout and click on "add gadget", search for the one that said "follow by email" and add it. Thats all.


20 opmerkingen:

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Nou ja zeg, ook alweer zo handig. Ik wilde al zo graag zoiets hebben maar kon het niet voor elkaar krijgen.
bedankt, ik ga het straks even uitproberen. Mooi borduurtje overigens. Wat doe je dat toch snel.
groetjes
Wietske

Marijke zei

Wat een leuk geborduurd huisje!
Dit is ook een goed idee en fijn uitgelegd maar ik voeg ze toe aan mijn blogs die ik graag lees en als er een nieuwe is zie ik het.
groetjes van Marijke

Unknown zei

Wat een super leuk huisje :)

Vlijtige Handjes zei

Leuke huisjes. Nu kan ik ze eerst bij jou zien. Ik ga ze ook maken maar op andere stof. Deze week komt de eerste binnen.

Lesleyanne zei

A gorgeous finish. Look forward to seeing your new start.

Creative Chaos zei

Wat leuk al die huisjes !! Het garen is trouwens ook heel erg mooi !
Patti xx

AnitaS zei

Wat zijn die huisjes toch schattig. Fijne dag.

cucki zei

beautiful finish..well done x

Oude lappen zei

Leuk borduurwerkje!!!!Liefs Liliane

Ann zei

Ik ben er zeker van dat dit weeral een fijne/mooie reeks gaat worden! 'k Heb zelf helaas nog maar 1 huisje en in de USA zitten ze al aan 3 :-(
Je ziet ... die ontwenningsverschijnselen zijn al snel opgelost met nieuwe reeksen die in de brievenbus ploffen! ;-)
Groetjes,
Ann

Elza zei

Wat een schattig huisje en bedankt voor je emailuitleg.
Groetjes ELza.

marion zei

ik ehb je toegevoegd aan mijn leeslijst.ik kwam zo vaak kijken dat ik je beter op mijn lijst past. Vind je het ene probleem lat maar weten dan haal ik je eraf

Melissa zei

Don't you just love this series so far! Love it :)

Barb zei

Perfection as usual Carin.

Lida zei

Het is voor mij teveel werk om op die manier iedereen te volgen, krijg nu alles al zichtbaar in blogger en vind dat meer dan genoeg!
Wat een schattig borduurtje en wat een mooi garen! Groetjes
Lida

Ellen zei

Gorgeous, I just love this series!

Hugs,

Anoniem zei

zo mooi die santa huisjes,
follow by email staat er op ;-)

Soma @ inkTorrents.com zei

Another beautiful stitchery!

Erna zei

Oh je huisjes zijn zo lief.....
Liefs
Erna x

sylvia zei

dank voor de tip, ik ga dat eens proberen! Tis altijd lastig iedereen op tijd te volgen, je houdt soms geen handwerktijd meer over....;)
Leuk, weer, he, dat huisje!!!
Nog van harte met je zusje, ik heb er helaas geen.
fijn weekend, groetjes, Syl