Privacy verklaring

dinsdag 3 november 2009

Ziekenhuis en Gourmet garden

Gisteren om 4 uur naar de cardioloog in het ziekenhuis geweest. Eerst moest ik weer een hartfilmpje laten maken en  toen daarna de cardioloog kwam onderzocht hij me nog een keer en zei toen dat op het filmpje een afwijking te zien was. Hij wil dit toch even verder onderzoeken voordat ik geopereerd wordt. Nu moet ik wachten tot ik papieren thuis gestuurd krijg (dit gaat via een andere afdeling) waarop een datum staan dat ik moet komen om een hart echo te laten doen en  een fietstest.
Ook staat er een datum op waarop ik dan bij de cardioloog terug moet komen voor de uitslag. Ze proberen dat ik zo  snel mogelijk aan de beurt ben en dat kan hoogstwaarschijnlijk volgende week al zijn. De cardioloog zei nog dat hij alles uit wil sluiten voor de operatie en dat het ook kon zijn dat de afwijking die te zien was, aangeboren is. Afwachten dus maar weer !

*** UPDATE: En ze hebben er wel spoed achter gezet want net ging de telefoon en ik kan donderdagmiddag de fietstest komen doen en vrijdagmiddag de hartecho. Meteen daarna op vrijdag kan ik bij de cardioloog terecht voor de uitslag !

 =======

 Mijn verjaardag gisteren is leuk verlopen ondanks het ziekenhuis bezoek tussendoor. En ik had zelfs nog tijd om de laatste steekjes te maken op het borduurwerkje wat ik tussendoor aan het maken was. Het heet Gourmet garden en is van Little House Needleworks.

Yesterday was my birthday and I had a wonderfull day. Lots of visiting from my children, family and friends. In between I had also some time to stitch on the last stitches of Gourmet garden from Little House Needleworks and finished it before my visiters came.


Ik wilde het stofje graag in het lila en dus besloot ik om de stof te verven in rozenbottel thee. Het is prachtig gelukt en de kleuren komen echt mooi uit bij dit stofje. Nu nog een lijstje gaan uitzoeken.

The fabric was white, but then I dyed it in hip-rose tea and there was a beautifull color lilac.


Op zaterdag hadden we een fijne samhain (halloween) viering. Tijdens zo'n viering maak ik nooit foto's, maar ik maakte er wel een van onze tafel decoratie die op de tafel stond.

On saterday we had a wonderfull samhain (halloween). I never make photo's during our rituels, but I made one of the simple table decoration that was on the table during our samhain dinner.



Onze samhain viering (31 oktober) was erg gezellig verlopen en we hebben gesmuld van de cranberry cakejes die ik hiervoor gebakken had. Dankzij Saskia die me een hele leuke muffinplaat stuurde voor mijn verjaardag (waarvoor nogmaals mijn dank !) werden ze gebakken in de vorm van pompoenen en dat vond ik zelf nog het leukste ! Ze stuurde er ook halloween uitsteekvormpjes bij maar die ga ik met Yule gebruiken.
Het heksje op de foto heb ik ook van haar gekregen via de wenskermis op een borduurgroepje en daar zaten nog een aantal hele mooie dingen bij die ik op een volgende foto zal laten zien.

I also had baked some little pumpkin cranberrycakes which where delicious. 


3 opmerkingen:

Nina zei

Great finishing, Carin! :) Are you going to frame it?

Iris zei

Love the LHN finish !!
And yummie cakes you made !!

Sherry )O( AutumnTurtle zei

I love the pictures you took of your Samhain table and the wonderful cakes! This was the first year I had to work our very special Samhain and still feel out of sorts.
Bright Blessings to you!!