Privacy verklaring

donderdag 27 december 2007

Vliegen met een slok op ?

Een paar dagen geleden heb ik 8 klotto blokjes gemaakt voor een quiltgroep. Je mag zelf bepalen hoeveel blokjes je maakt en op het einde van de maand worden alle blokken verloot. De winnaar krijgt alle blokken die de deelnemers gemaakt hebben en kan daar een mooie bonte quilt van maken.


De blokjes onder de naaimachine vandaan, ze waren gewoon verslavend om te maken en ik kon het niet laten om er nog een aantal te maken. Het blok heet Boxy Stars (klik) en is een gratis patroon van Bonnie Hunter van Quiltville.


En inmiddels ben ik ook aan de herfstquilt begonnen. Ik heb me beheerst om er niet aan te beginnen voordat de kerstquilt af was en dat was afgelopen week, dus zondag de eerste stroken gesneden en meteen begonnen.
Deze wordt helemaal van flanel stofjes gemaakt, heerlijk zacht. De meeste stofjes zijn van Debbie Mumm. Ik heb 8 kleine blokjes al af en 1 grote.


Ik borduurde ook nog een poesje op de mini RR4 voor Gemma.

 
Daarnaast ben ik ook begonnen aan Helga Hag's beauty bag, een patroon van Raise the roof. Ik ben hem aan het maken voor op de slaapkamer. Pas geleden hebben we die opgeknapt en een antieke slaapkamer gekocht. Zo komt hij eruit te zien als het klaar is.


De kleurtjes heb ik een klein beetje aangepast. Inmiddels is het flesje met oranje nagellak, de spinnen oorbellen, het potje Base en de Mascare al af. Nu ben ik aan het potje Wart Enhancer (wrat versterker) bezig. Het lapje is zelfgeverfd in de thee.


Ik weet niet of ik dit jaar nog een blogje schrijf en daarom waarschuw ik jullie nu al, ... wees voorzichtig met het vuurwerk en als je de deur uitgaat ... stap niet achter het stuur of op de bezem als je gedronken hebt, want kijk maar eens wat er kan gebeuren.


Een hele fijne jaarwisseling !

Geen opmerkingen: