Privacy verklaring

maandag 21 mei 2007

Kasteel Cannenburch en visiting friends in Drenthe

Van donderdag 17 mei t/m zondag 20 mei was er een quilt manifestatie in kasteel Cannenburch in Vaassen. Omdat dit niet naast de deur ligt voor ons, wilden we dit combineren met een bezoek aan vrienden die in Emmen wonen. 
Michiel was donderdag op Hemelvaartsdag 40 jaar geworden en dat wilden we vieren met een weekendje weg.
De quilt tentoonstelling bezochten we op vrijdag, we waren er al op tijd en hebben enorm genoten. Binnen hingen prachtige quilts en buiten stonden veel kraampjes van quiltwinkels.






In de avond kwamen we in Emmen aan bij Helga en Dave en hun kinderen Ilja en Owen. Ik had voor Helga en Dave een kussen geborduurd met de 4 elementen en een Keltisch symbool.




Voor Ilja en Owen had ik ook ieder een kussen gemaakt.





Op zaterdag bezochten we enkele hunebedden en grafheuvels in de buurt waar Helga en Dave wonen.



En op zondag bezochten we Dierenpark Emmen. Ik was er nog nooit geweest en keek mijn ogen uit. Ik heb genoten van de mooie vlindertuin die daar was. Michiel genoot ook volop, dat is wel te zien op de eerste foto.














Het was al met al een super weekend, we hebben enorm genoten, zowel van de quilt tentoonstelling als het bezoek aan onze vrienden.

Van het Sanman forum ontving ik weer een lapje, deze komt van Saskia.


Geen opmerkingen: