Privacy verklaring

dinsdag 27 februari 2007

Woodland enchantress

Met mijn pols gaat het iets beter, maar helemaal optimaal is het nog niet. Maar goed, dat komt wel, ik ga in elk geval gewoon door met regenboogkussens maken. De afgelopen dagen heb ik er weer 3 klaar gekregen. Dit kussen voor Erica had het thema zonnige zomerbloemen.

My wrist is still hurting but each day it's going better. The last few days I completed 3 rainbowpillows for charity. One with the theme sunny summerflowers and the two others with the theme rainbow.


De komende 2 hebben als thema de regenboog. De aanvraagster wilde er maar 1 regenboog op hebben. De ene met felle kleuren en de andere in pasteltinten.

Jacques kussen

Nadine kussen

Tussendoor ben ik ook nog begonnen aan een nieuw werkje waar ik direct verliefd op werd toen ik het zag, Woodland Enchantress en het is van Dimensions.

In between I started a new project ... Woodland Enchantress from Dimensions. This is how it looks when it is completed.


En na 4 dagen tussendoor borduren ziet ze er nu zo uit.

And so far am I after 4 days stitching.


Als je goed kijkt zie je op het bovenstukje van haar jurk gouddraad zitten net als op haar mouw. De gouddraad komt langs de gehele rand van haar jurk. Wat ze uitstrooit zijn zilverachtige kraaltjes, maar die naai ik er pas op het allerlaatste moment op. Zo, en dan ben ik nu weer even verder borduren.

Geen opmerkingen: