Privacy verklaring

woensdag 18 april 2012

Stash and books

Er is weer van alles binnen komen rollen door de brievenbus. Allereerst waren daar de maandelijkse patronen. Het 3e ornamentje Quaker Birds van LHN, de mei cottage van CCN en het 1e deel van The Weathervane van LHN, deze laatste is weer een threadpack wat betekend dat naast het patroon ook het crescent colours garen erbij zit.

I have recieved several things. First there where the montly patterns. The third ornament Quaker Birds from LHN, the May cottage from CCN and the first part of the Weathervane from LHN. This last one is a threadpack so you get the pattern and the crescent colours threads.


Verder kwamen er nog twee boeken binnen, beide Engelstalig. Het eerste boek is van Wanda E. Brunstetter en heet The Half-Stitched Amish Quilting Club, klik op de titel om te lezen waar het boek over gaat.
Het tweede boek is  van Vannetta Chapman en heet Falling to Pieces. Het is een Shipshewane Amish mysterie en het eerste boek uit deze driedelige serie.

There came also two books. The first is from Wanda E. Brunstetter and its called The Half-Stitched Amish Quilting Club, click on the title to read whats the book about.
The second book is from Vannetta Chapman and its called Falling to Pieces. Its a Shipshewane Amish mystery and the first of three books in this serie.


Verder kocht ik deze week nog een boek dat vol heerlijke lekkernijen staat: 1001 cupcakes, koekjes en andere zoete zonden. 

Further I bought a book full of delicious things: 1001 Cupcakes, Cookies and Tempting Treats.  


Een prachtig boek en een heel duidelijke uitleg bij elk recept. Wat zal ik als eerste gaan maken?

A beautiful book and everything is explain very good. What am I going to make first?


22 opmerkingen:

butterfly zei

Great charts and books Carin, the cake book looks very yummy.
Hope you are feeling better now and your B/P is better.

Anoniem zei

mooie boeken en patronen

Unknown zei

Oh my Carin, I don't know which pic to look at first, well the stash looks gorgeous especially the weather vane one, I've not seen that before. I love the look of those two books and having read about them am putting them onto my to read list and well now I think you should just bake one of everything as it would be to hard to chosse one lol.
Remeber I'm here if you need a taste tester lol

Melissa zei

Lovely post Carin! I look forward to seeing those charts being put to use :)I've been admiring the Quaker Birds Ornament for sometime now!

AnitaS zei

Dat wordt moeilijk kiezen. Borduren, quilten, lezen? Allemaal even leuk.

Anoniem zei

Carin,ik weet het wel wat ik zou kiezen--eerst een lekkere cupcake en dan een boek pakken en lezen!!!!
Kun je deze boeken in Nederland bestellen??
Heb ook een paar boeken van de 1e schrijfster.
Dat wordt genieten!
groetjes,Truus uit Drenthe

Anoniem zei

ps. gaat het nog steeds goed met Bowy???
groetjes,Truus

Unknown zei

wat een mooie patronen,
ziet er erg leuk uit.

gr Elisabeth
ps. heb nu eigen domein

Ann zei

Hoi Carin,
Ik weet naar wat je het meeste verlangd hebt ... De LHN weathervane die eindelijk bij jou is binnengevalen! ;-)
Ik had het boek ook zien liggen in het Boekenvoordeel en heb nog getwijfeld om het mee te brengen! Toch nog n's in kijken de volgende keer dat ik ga! ;-)
Veel plezier met je nieuwe charts!
Groetjes,
Ann

Lida zei

Oh wat een heerlijke dingen laat je zien, de patronen GAAF! Vooral die met die beeldschone witte duifjes en dan heerlijk leesvoer en tot slot watertanden bij het zien van dat zalige snoepwerk, oh wat ben je toch een vervelend mens om dat onder mijn neus te schuiven terwijl ik moet afvallen!!! Grijns! Geniet er maar lekker van! Groetjes
Lida

Marion zei

Mmmm Carin wat een heerlijke cup-cakes en dat samen met een kopje thee, benen op de bank en een van je prachtige boeken in je handen en jouw dag kan niet meer stuk.

Veel plezier met je aankopen.

Lieve groetjes van Marion

Mouse zei

oooo nice stitchy patterns and love the cook book .... hope you enjoy your other readings too :) love mouse xxxxx

Penny zei

The only thing better than getting new stitchy things is seeing other people's new stitchy things. :) Oh my goodness! your new cookbook has so many delicious looking things - how would you decide what to make first?:)

Patty C. zei

Great Stash - Enjoy !!!

Michelle zei

Mooie boeken, ik zie al wat leuke patronen staan, veel plezier hiermee.

Liefs Michelle

sylvia zei

mmm, het water loopt me in de mond!!

en je hebt al het mei huisje, ik nog niet eens het april!!
en ik zag juni al op het blog van Anita Littl St!! Is ook weer een leuke!
Ik ben nog met febr bezig, maar al dat rose...vind er nix an...;)
groetjes, Syl

Nicky zei

leuk en mooie boeken,ben er ook ah lezen
knuffs

Elza zei

Hoi Carin dat zijn allemaal geweldige dingen, ik wou dat die boeken in het nederlands waren.
Mooie patronen heb je weer.
Groetjes ELza.

Kay zei

New things, what fun! A few weeks ago you had a pincushion giveaway using the chart 'Enter your pin here', I couldn't remember who the chart was by so I have just looked through your blog until I found it. I am now going to mkae it up in different colours for 4 friends. Thank you.

Anoniem zei

De boeken zien er heel goed uit, vooral met al de zoetigheid, jummie jummie !!
Je hebt weer flink wat te doen zie ik. Het zal vast heel mooi worden. Ik ben heel benieuwd.

Jacqueline zei

Dat ziet er allemaal goed uit. Ik zou niet kunnen kiezen waar ik mee zou beginnen, bakken, borduren of lezen of toch maar bakken......
Leuk als jullie morgen langskomen, hoop dat Michiel op tijd thuis is.
Groetjes, jack

Ann zei

Hoi Carin,
Ik heb het boek ondertussen ook aangeschaft! Er staan inderdaad veel lekkere dingen in! Ik denk dat ik dit weekend n's de marmerbrownies ga maken (met een ricottamengsel :-)
Hoe maak jij eigenlijk zo'n collage van foto's?
Ik heb ondertussen ook al je Chocolate & Berries quilt in wording bewonderd!
Groetjes,
Ann