Privacy verklaring

dinsdag 13 december 2011

Visiting friends

Twee weken geleden waren Elly en haar zus Cindy bij ons en Elly nam een popje mee wat al onafgemaakt vanaf 2007 bij ons op zolder lag. Popjes maken zit nu eenmaal niet in mijn vingers, ik blijf ermee stuntelen. Elly wilde het graag voor mij afmaken en vandaag zijn Michiel en ik bij hen op bezoek gegaan.  Elly overhandigde mij al snel het popje wat ik de naam Poppemieke heb gegeven ( een patroon van Atelier Bep) en ik was zo blij om haar nu helemaal af te zien. Inmiddels hangt poppemieke, met haar beertje,  aan het rekje dichtbij de pc zodat ik volop van haar kan genieten. Elly nogmaals bedankt voor het afmaken !!

Two weeks ago Elly and her sister Cindy where visiting us and Elly, who love to make dolls, took a doll from me which I never had finished and she would finish it for me. Today we went to her and her sister and Elly had finish the doll which I have given the name poppemieke. Elly did a wonderful job and I love that little doll with her bear. Elly thank you so much !!


Uiteraard kwamen wij ook niet met lege handen en ik had voor beide een ornamentje gemaakt waar ik al een piepklein stukje van had laten zien in het vorige logje. Voor Elly maakte ik All spiced up van The Victoria Sampler.

I made for both of them an ornament, remember the sneak preview from last message? For Elly I made All spiced up from The Victoria Sampler.

Stitched with Victorian Motto Threads

Voor Cindy maakte ik Melt your heart van The Victoria Sampler, want Cindy is dol op sneeuwpoppen.

For Cindy, who love snowman, I made Melt your heart from The Victoria Sampler.

Stitched with Victorian Motto Threads

De middag was eigenlijk veel te snel voorbij, dat krijg je als het super gezellig is. Elly gaf me ook nog 3 gingerbreadpopjes mee naar huis die ze zelf gemaakt hadden en die een mooi plekje hebben gekregen in het mandje bij mijn gingerbread kussentjes. Ik vind ze echt geweldig ! Elly en Cindy bedankt voor de zeer gezellige middag.

We had a wonderful time with Elly and Cindy and Elly gave me 3 gingerbreads which they made them self. I have placed them in the basket with my gingerbread pillows and I realy love them ! Elly and Cindy thank you for the wonderful afternoon.


De volgende keer krijgen jullie de Vintage Christmas te zien want die is, op een paar steekjes na, helemaal af.

The next time I will show you the Vintage Christmas because I have almost finish that one.

Victorian Motto has a give away, check out HERE

9 opmerkingen:

Lesleyanne zei

Gorgeous ornaments made for your friends. I LOVE your gingerbread cushions.

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

schattig dat poppemieke..
en wat 'n geweldig leuke ornamentjes
heb je gemaakt,Carin!
groetjes, Petra

Anoniem zei

prachtige ornamenten, en poppemieke is erg schattig.
groetjes Judith
p.s. ik ga vandaag aan de january cottage beginnen

Vlijtige Handjes zei

Ik ben ook geen poppenmaakster. Al kruip ik er helemaal in dan krijg ik het nog niet voor elkaar. Het is een schatje geworden. Leuke ornamentjes heb je gemaakt.
Groetjes Anita

Marijke zei

Meis wat prachtig allemaal!
fijne dag,
groetjes Marijke

Judith zei

Oh ik ziet even lekker te neuzen bij je, wat een mooie borduurwerken allemaal. Om van je tempo nog maar te zwijgen! Gingerbread, de pop, de kleur Keuze die je maakt, de ornamentjes allemaal even leuk.

Anoniem zei

Wat leuk en gezellig allemaal!

Groeten,
Yvonne V

Mouse zei

ohhh love the little doll and her teddy and those gingerbread dolls look lovely with your stitching ... and those ornaments you made them just gorgeous :) love mouse xxxx

Elza zei

Een schatje met dat beertje, en mooie ornamentjes heb je weer gemaakt.
Je gaat weer als een speer.
Groetjes ELza.