Privacy verklaring

woensdag 14 december 2011

Two ornaments and good news

Eerst even het goede nieuws vertellen ... ik kreeg vandaag bericht van het ziekenhuis en net als een half jaar terug was de uitslag goed (pap 1), dus er zijn geen slechte cellen terug gekomen ... JIPPIE !! Nu hoef ik pas weer over 1 jaar terug te komen.

First I have to tell you some good news ... I got a message from the hospital that my test results were good, so no bad cells has return ... HOORAY !! Now I can wait 1 year till I have another test.

~~~~~~~~~~

Dan nu tijd om de laatste 2 ornamentjes te laten zien van de sneak previews. Ze zijn namelijk goed aan gekomen bij Jane in Schotland. Ik weet dat Jane dol op schapen is dus beide heb ik met dit onderwerp gemaakt.
Als eerste Winter's Eve van Country Cottage Needleworks uit de JCS Christmas ornaments 2006.

Now I can show the last 2 ornaments of the sneak previews because they are arrived with Jane in Scotland. Jane loves sheeps so both of the ornaments I made with this theme.
The first one is called Winter's Eve from Country Cottage Needleworks from the JCS Christmas Ornaments 2006.

Stitched on tea-dyed 28 ct jobelan with DMC

En de tweede is Christmas Ewe van Elizabeth's Designs uit de JCS Christmas Ornaments 2001.

The second one is Christmas Ewe from Elizabeth's Designs from the JCS Christmas Ornaments 2001.

Stitched on tea-dyed 28 ct jobelan with DMC and The Gentle Art threads (color pineapple)

De wol van het schaap heb ik geborduurd in de kleur pineapple van The Gentle Art, want dat vond ik net iets meer toevoegen.

The wool of the sheep I stitched in the color pineapple from The Gentle Art, because I thought that would give the wool just that little something.


Volgende keer de Vintage Christmas van CCN want ik heb hem af !!!

Next time the Vintage Christmas from CCN because I have finish that one !!

33 opmerkingen:

Unknown zei

it's always nice embroidery ornaments...
Pat

Anoniem zei

o, dat is inderdaad goed nieuws.

prachtige borduurwerken

Karin West zei

Wat een geweldig nieuws, Carin! Gefeliciteerd! Je ornamentjes zijn zoals altijd weer schattig.
Groetjes!!

Anoniem zei

Super nieuws Carin, dat wordt een extra fijne Kerst.
De ornamentjes zijn erg leuk, dat schaapje is erg schattig.
De cottages ga ik apart borduren, anders wordt de lap wel heel groot,
groetjes Judith

Ineke zei

Geweldig goed nieuws!
De ornamentjes zijn leuk geworden.

Supergoof zei

*J*I*P*P*I*E*
Wat een HEERLIJK nieuws!
:o)

Jeanneke zei

Dat wordt een Zalige Kerst!

Vlijtige Handjes zei

Of wat fijn dat worden goede kerstdagen en zeker met de leuke ornamentjes.
Groetjes Anita

dixiesamplar zei

Loving those sheep...bet Jane loved them too!

Shannon zei

I'm happy for your good news! I love your ornaments too. Very cute! :)

Jane in Cumbria zei

O, wat een fijn nieuws!!!!!!!!!!
En je prachtige ornamentjes hangen hier en ik vind ze zo mooi!
Nogmaals hartelijk dank!
groetjes
Jane

Lesleyanne zei

Both of your ornaments are gorgeous.

Liesbeth Wessels zei

Geweldig nieuws. Gefeliciteerd met deze uitslag. En wat zijn je borduurwerkjes weer prachtig ! De mensen die ze krijgen worden toch wel erg verwend. groeten van liesbeth

Wendy zei

Wat een goed nieuws Carin! En je ornamentjes zijn zoals altijd prachtig.

Ben ook heel benieuwd naar je vintage Christmas, ik ben echt weg van dat patroon...

Groetjes Wendy

Barb zei

Oh sheep I love sheep Carin and those sheep are super sheep. Love the bottom one ,my JCS only go back to 2003 so no chance of me stitching that beauty.
Look forward to Vintage-next time?

Phebe and Jane zei

Wat een geruststelling zulk goed nieuws.
Groetjes,
Marian

sylvia zei

schattig zijn je ornamentjes weer, maar het meest blij ben ik met het berichtje van PAP1, van harte gefeliciteerd, was best weer spannend, he, na vorig jaar!!!
jij gaat goed de feestdagen in, het is je van harte gegund!!!
groetjes,Sylvia

Elza zei

Gefeliciteerd wat geweldig nieuws, kunnen jullie met een heerlijk gevoel de kerstdagen gaan vieren.
Weer prachtige ornamentjes.
Groeten ELza.

jolanda zei

Dat is geweldig nieuws!! Jouw feestdagen kunnen in ieder geval niet meer stuk! Ik ben heel blij voor je.
Je borduurtjes vind ik ook weer heel erg mooi geworden... daar zal Jane erg blij mee zijn.
groetjes, Jolanda

Erna zei

Gefeliciteerd met het goede nieuws Carin, fijn zo voor de feestdagen...je ornamentjes zijn super , ik denk dat Jane er erg blij mee is
Liefs
Erna

elma zei

Hai Carin, wat een fijn nieuws om te lezen! En wat een leuke ornamentjes...ik ga er iig eentje ook maken.....ik heb zelfs vandeweek ook al een schaapje geborduurd!
Is het nog gelukt met het brood?
Daaaag, Elma

Verona zei

Wat een geweldig nieuws. Ben super blij voor jullie

Groetjes Verona

Verona zei

Oeps ik wil je ook complimenten geven voor de ornamenten die je gemaakt hebt.
Groetjes Verona

Roos zei

Weer twee mooie ornamentjes en proficiat met het goede nieuws.
Groetjes Roos

Anoniem zei

Gelukkig weer goed nieuws! Ben erg blij het te lezen. Is weer een hele opluchting.

Je verwent iedereen maar met de mooie ornamenten ;o)

Groeten,

Yvonne V

Craftluver zei

Super goed nieuws! Ben erg blij voor je! Gefeliciteerd! En je ornamentjes zijn schattig! Jane zal wel flieft zijn! Nu je andere borduurwerkje showen! Ben erg benieuwd! Natuurlijk weer mooi want dat kun je wel mooi borduren!

miriam zei

Geweldig nieuws gefeliciteerd toch weer een hele opluchting.

en je ornamentjes zijn ook prachtig geworden.

groetjes ♥ miriam

Gert zei

Wat super zeg, dat je uitslagen goed zijn! Gefeliciteerd, dat zijn lekkere berichten zo vlak voor de feestdagen. Je hebt weer mooie dingen gemaakt. Enne: ik ben nu toch wel erg nieuwsgierig geworden, naar aanleiding van jouw reactie op mijn blog dat er een vlopje onderweg is :-)

Mireille zei

Wat moet je je blij voelen, zo'n opluchting.

gr,
Mireille

Anoniem zei

Ten eerste gefeliciteerd, want zulk goed nieuws is zeker een felicitatie waard.
De ornamentjes zijn heel mooi. De ene met het grote schaap is mijn favoriet ;)
Is het boek dat je aan het lezen bent mooi ? Zelf ben ik van plan om de Harry Potters te gaan lezen. We hebben ze allemaal, maar ik had tot nu toe alleen deel 1 nog maar gelezen. Wel heb ik alle films gezien, dus kan ik mooi met de boeken de gaten gaan opvullen ; )
groetjes

Anoniem zei

I'm so very happy about your news! Enjoy your Yuletide, Carin!

Patty C. zei

Congrats on the good news :)
Your ornaments are beautful

Esse-Riekje zei

Ohhh wat fijn voor je .....<3