Privacy verklaring

maandag 24 juni 2024

Summer top finsihed

 Een tijdje terug was ik al begonnen met deze zomer top voor een van de kleindochters, maar mede door de slechte weer bleef het liggen. Een paar dagen geleden had ik het weer opgepakt.

A while ago I had already started this summer top for one of the granddaughters, but partly due to the bad weather I didn't like working on it.A few days ago I picked it up again.

Gisteren heb ik het Lana laten passen en het paste goed. Ze is 4 jaar en dit is gemaakt in maat EU 104 (3-4 UK).
Nu moet ik er nog 2 breien voor de andere kleindochters die er ook eentje willen, ze hebben bijna dezelfde maat.

I had it tried on Lana yesterday and it fit well. She is 4 years old and this is made in size EU 104 (3-4 UK).
Now I have to knit 2 more for the other granddaughters who also want one, they are almost the same size.

Patroon komt uit zomerboek 109 van Katia Yarns. Garen is Mimosa van Katia, 100 % katoen., kleur 310.

Pattern comes from summer book 109 by Katia Yarns. Yarn is Mimosa from Katia, 100% cotton, color 310.

Boek 8 en 9 uit de Hope Harbor serie van Irene Hannon waren net als de voorgaande boeken weer prachtig om te lezen.
Inmiddels ben ik aan boek 10 Het zandpaleis begonnen. Geniet van het mooie weer dat we de komende dagen hebben.

Books 8 and 9 from the Hope Harbor series by Irene Hannon were, just like the previous books, wonderful to read.
I have now started book 10 Sandcastle Inn. Enjoy the beautiful weather we have in the coming days.


2 opmerkingen:

Marilyn zei

The top is so very pretty.
Marilyn

Trijntje zei

Superleuk truitje voor Lana en het zal leuk zijn om alle drie de kleindochters in dit truitje te zien.
Deze serie is leuk al ben ik nog niet zover als jij.
Ben nu een boek van Hilde Veeren aan het lezen-- Duinroos. Het is het 1e deel uit de Ottage aan zee- serie. Dit vind jij ook vast leuk om te lezen.
Rustige dag vandaag
groetjes, Truus uit Drenthe