Privacy verklaring

zaterdag 21 mei 2022

Some secret projects

Op 30 mei wordt onze middelste kleindochter Yara 2 jaar en dat gaan we vieren op zondag 29 mei. Ik ben de laatste dagen volop bezig geweest met een aantal geheime projecten voor haar.
Zoals dit ...

On May 30, our middle granddaughter Yara will be 2 years old and we will celebrate that on Sunday May 29. I've been busy with some secret projects for her the last few days.
Like this ...

en dit ...

and this ...


en dan was er nog dit ...

and then there was this ...


en tot slot dit ...

and finally this ...


Vanaf 14 mei was er ook weer het jaarlijkse "Prentenboek van het jaar" te koop. Ik heb er meteen weer 4 gekocht, een voor mijn zoon, mijn dochter, mijn petekind en mezelf. Dit is onderhand een traditie aan het worden want ik doe dit nu al enkele jaren, nog voor er kleinkinderen waren.

From 14 May, the annual "Picture Book of the Year" was again for sale. I immediately bought 4 more, one for my son, my daughter, my goddaughter and myself. This is now becoming a tradition because I have been doing this for several years now, before there were any grandchildren.


Gisteren kwam ook nog een zelfstrepend  garen binnen van Nicole C. Mendez, ze had een update vorige week en deze kleur "Scrappy Blanket" wilde ik al enige tijd.

Yesterday a self-striping yarn came in from Nicole C. Mendez, she had an update last week and I've wanted this color "Scrappy Blanket" for some time.


6 opmerkingen:

Carin zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Chookyblue...... zei

Oh I wonder if we have a picture book of the year...... What a wonderful idea

Coby Breitner zei

Zalig al dat rose, geloof dat ik ook los zou gaan. Heb je al meer gehoord wanneer de OK gaat plaatsvinden of ben je nog in afwachting over de datum?
Leuk he tradities, daar houden wij van.
Liefs Coby

Marilyn zei

What pretty gifts for Yara, I'm sure she will love them.
Very pretty yarn.
Marilyn

jmk zei

Lots of pink going on there. :) Can't wait to see the finished items.

Doodlebug Gail zei

Your Jelly Roll blanket is looking lovely - Happy Birthday to Yara, I'm sure she'll love all of your gifts.